Powitanie

Do niedawna prowadziłam bloga na innym portalu, jednak jest on zaśmiecany ciągle reklamami, przez co utrudnione jest jego przeglądanie. 
Co mogę powiedzieć?
Otóż jestem Zuza. Posiadam 8 letniego syna i 1,5 miesięczną córeczkę. Pracuję, jednak w tej chwili jestem na urlopie macierzyńskim. Bloga prowadzę od dwóch lat, jednak nie było to pisanie codzienne czy kilka razy w tygodniu. Po prostu kiedy miałam czas i ochotę, wchodziłam na blog i pisałam przeważnie o testowanych przeze mnie produktach.
Na tym blogu chciałabym mieć wszystko. Od opisywania produktów do sprawdzonych przepisów kulinarnych. 
Lubię pisać, dzięki temu rozluźniam się i odskakuje od rzeczywistości. Mam nadzieję, że uda mi się prowadzić ten blog o wiele dłużej jak poprzedni...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger