Green Pharmacy, Delikatny żel do mycia twarzy do skóry tłustej i mieszanej z zieloną herbatą


Dla skóry normalnej i tłustej. Delikatny, nie zawierający mydła żel przeznaczony do codziennego oczyszczenia twarzy i szyi. Dzięki komponentom oraz czystej wodzie, jest tolerowany przez skórę, nie ściąga i nie wysusza, usuwa resztki makijażu oraz inne zanieczyszczenia. Ekstrakt liści zielonej herbaty neutralizuje toksyny i stymuluje naturalne procesy odnowy skóry. Dzięki współdziałaniu d - pantenolu i alantoiny żel wykazuje wyraźne regenerujące i łagodzące działanie na skórę.



Zaciekawił mnie opis tego żelu na którymś z blogów urodowych. Cena nie jest straszna, więc nawet jeśli żel nie spełniłby moich oczekiwań, nie żałowałabym "utopionej" kasy.

Zamówiłam go w jednej z aptek za 6,99 zł. 

Opakowanie nie duże, mieści 270 ml żelu. Bardzo wygodne, ponieważ ma pompkę, która wyciśnie odpowiednią ilość specyfiku na dłoń. Dzięki temu rozwiązaniu, żel nie przelewa się przez palce i nie ubrudzisz nim opakowania- co zdarza mi się zawsze w innych kosmetykach. 

Zapach ma bardzo przyjemny. Uwielbiam woń zielonej herbaty we wszystkich dostępnych na rynku specyfikach. Jest delikatna i kojąca. Bardzo mi się podoba.

Konsystencja jest w sam raz. Żel nie jest za rzadki, ani lejący, dzięki czemu można go dobrze rozprowadzić na twarzy. Świetnie się pieni, dobrze spłukuje. Odświeża twarz niesamowicie i pozostawia na niej aromat wspomnianej wcześniej herbaty- co bardzo uprzyjemnia jego stosowanie.

Skóra po umyciu jest fajnie odświeżona, wszelkie zaczerwienienia ogasają, twarz wydaje się rozświetlona.

Bardzo go polubiłam, są to najlepiej wydane pieniądze na żel do tej pory w moim życiu. Będę go używała na pewno dłużej.

Znacie go? Jakie macie zdanie na jego temat? 




3 komentarze:

  1. Nie znam go, a z Green Pharmacy używam jedynie szamponu do włosów, który bardzo polubiłam. Aktualnie szukam jakiegoś żelu lub pianki do mycia twarzy więc na pewno wezmę ten pod uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę przetestować ten żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go :-) bardzo dobrze służy mojej skórze :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger