Le Petit Marseillais- kampania ruszyła!


Jak ja lubię takie dni jak dzisiejszy. Siedzisz w domu, za oknem szaro, leje deszcz- tak na prawdę nic się nie chce. 
Dzwoni domofon, odbierasz a tam kurier- od razu świat staje się piękniejszy :) 
Tak właśnie dziś humor poprawił mi Pan który przyniósł taką oto paczuszkę:


A co znalazłam w środku?





Trzy pełnowartościowe produkty i masę próbek dla znajomych :D 
Cóż to za produkty? 

Kremowy żel pod prysznic malina i piwonia

Pielęgnujący balsam do mycia masło arganowe, wosk pszczeli i olejek różany


oraz pielęgnujący krem do mycia masło shea i akacja


Póki co mogę powiedzieć, że zapachy są obłędne! Już wieczorem zabiorę się za testowanie :) 
Która z Was również otrzymała paczuszkę od LPM? 




4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję, na pewno opiszę moje wrażenia- także zapraszam za kilka dni :)

      Usuń
  2. Cudna paczka :) mnie także bardzo ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger