Sanex contra Lady Speed Stick

Od kilku dni jestem szczęśliwą ambasadorką marki Sanex. Na samym początku testów- kulka nie sprawdziła się u mnie w 100%. Jednak po kilku dniach testowania zauważyłam różnicę w działaniu.
Postanowiłam porównać ją z moim dotychczasowym numerem 1 jeśli chodzi o antyperspiranty Lady Speed Stick pH active gel.
20160418_123652.jpg



LADY SPEED STICK
Lady Speed Stick pH Active żel - jego unikalna formuła pomaga Twojej skórze dostosować się do odpowiedniego poziomu pH, po to aby zapewnić skuteczniejszą ochronę przed poceniem się i nieprzyjemnym zapachem. 
Skład: Aqua, Aluminium Zirconium Tetrachlorohydrex GLY, Cyclomethicone, Alcohol Denat., Tripropylene Glycol, Dimethicone, Propylene Glycol, Phenyl Trimethicone, PEG/PPG-18-18 Dimethicone, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Linalool.
Podoba mi się jego słodkawy zapach, którzy utrzymuje się przez naprawdę długi czas. Nie pozostawia plam na ubraniach, jedyne, co mi nie pasuje, to to, że dość długo się wchłania. Jednak pachy do końca dnia są suche i pachną świeżo.
Cena w Rossman: 10,69 zł 
SANEX DERMO 7 IN 1 PROTECTION
Sanex kompletna ochrona -7 korzyści:

- Skuteczna 48 godzinna ochrona przed potem i nieprzyjemnym zapachem
- Ochrona przed białymi i żółtymi plamami
- Uczucie świeżości

Skład: aqua
Alluminium Chlorohydrate - chlorowodorek glinu, 
Glycerin - gliceryna, właściwości nawilżające, 
PPG-15 Stearyl Ether - emolient, emulgator
Steareth-2 - substancja powierzchniowo czynna, emulgator, 
Cyclomethicone - emolient,
Steareth-21 - emulgator, 
Parfum - zapach,
Dimethicone - emolient, 
Caprylyl Glycol - emolient
Talc BHT - talk.

Antyperspirant z pewnością zasługuje na uwagę. Ma nietypowe, ale zarazem praktyczne opakowanie. Przepięknie pachnie! Zapach ten utrzymuje się przez cały dzień. Zapewnia komfort, świeżość i doskonale spełnia swoje zadania nawet w najbardziej stresujących sytuacjach. Jest bardzo delikatny dla skóry i dobrze ją pielęgnuje. Nie zostawia śladu na ubraniach. 
Moja skóra po kilku dniach stosowania przyzwyczaiła się do nowego antyperspirantu i zaczęła chyba wchłaniać wszystko co kulka ta w sobie ma. Jak pisałam w poprzednim poście, słabo się wchłaniała i nie działała w 100% tak jak chciałam. Miałam mokre plamy pod pachami, mimo iż zapach kulki utrzymywał się. Dziś śmiało mogę stwierdzić, że kulka Sanex działa super. Pielęgnuje skórę, nawilża, pięknie pachnie i co najważniejsze chroni przed potem.
Cena w Rossman: 10,99 zł.

Jeśli mam porównać jeden antyperspirant z drugim mogę powiedzieć, że oba są świetne, a wybór zależy tylko i wyłącznie od Was. Myślę, że Sanex jest bardziej wydajny ze względu na swoją konsystencję. Lady Speed Stick używany codziennie starcza mi na ok. miesiąc, a jak będzie z Sanexem? Zobaczymy :) Cena w Rossman jest porównywalna, nawet w promocji. Także uważam, że zakup jest tylko kwestią gustu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger