NIVEA- moje nowości!

Dziś odwiedził mnie listonosz. Przyniósł mi dwie paczuszki. Jednej się spodziewałam, drugiej nie. Pełne zaskoczenie.  
Co było w środku? Produkty NIVEA.




Pierwszy produkt, jaki otrzymałam to chusteczki oczyszczające od NIVEA ze strony Moja Nivea. Na przesyłkę czekałam pawie 3 tygodnie, tyle zajęło dostarczenie jej do mnie dla firmy InPost. No, ale najważniejsze, że pakunek dotarł. Trochę pognieciony, ale w całości.



Kolejna paczuszka, to dla mnie zaskoczenie totalne. Biorę udział w wielu konkursach, zgłaszam się do testów, ale nie o wszystkich pamiętam, nie każdy dodam do zakładek, żeby sprawdzić wyniki. No i później wychodzą takie zaskoczenia jak dzisiaj. 
Wizaż wysłał do mnie jedwabisty mus do mycia ciała ;) 



Zapowiada się całkiem przyjemne testowanie. Relacja wkrótce...

Pozdrawiam.



2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tego musu :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję tego musu :)(

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger