Opróżniamy kosmetyczki- pielęgnacja dłoni i stóp.


Kolejny tydzień, kolejna- ostatnia już odsłona wyzwania dla blogerek. Tym razem przedstawiam moje kosmetyki do pielęgnacji dłoni i stóp. 





Nie należę do kobiet, które jakoś szczególnie dbają o dłonie i stopy. Zawsze miałam z tym problem. Co kupię jakiś krem, to albo gdzieś go wsadzę, albo zapominam używać- i tak właśnie używam kremów do rąk czy stóp właśnie.

Jak już sobie przypomnę, że czas i pora nawilżyć dłonie używam Luksusowy krem- serum do rąk i paznokci EVELINE Argan & Vanilla. 

Co mówi o nim producent? 

Innowacyjna formuła luksusowego kremu+ serum do rąk i paznokci zwalcza siedem najważniejszych problemów skóry dłoni i paznokci. Błyskawicznie przynosi ulgę nawet najbardziej suchej skórze, a ciepły aromat wanilii zapewnia skórze chwile odprężenia i relaksu. Już od pierwszego zastosowania dłonie stają się aksamitnie gładkie i długotrwale nawilżone. 
Rich Nourishing Complex kompleksowo regeneruje i intensywnie odżywia skórę dłoni, przywracając im piękny i atrakcyjny wygląd na cały dzień. Olejek arganowy doskonale odżywia i regeneruje, kwas hialuronowy nawilża, olejek z kiełków pszenicy przeciwdziała procesom starzenia, wyciąg z lukrecji redukuje przebarwienia i wyrównuje koloryt skóry, naturalna betaina nadaje uczucie jedwabistej gładkości, d - pantenol i allantoina łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia.

Co mogę powiedzieć o nim ja? 
Pięknie pachnie, dłonie po nim są aksamitnie gładkie. Szybko się wchłania. Czy działa, ciężko mi stwierdzić, bo nie używam go regularnie. 

Jeśli chodzi o stopy to całkiem niedawno kupiłam krem do stóp Regulator Potliwości Mięta wodna z firmy Delia Cosmetics

Producent zapewnia, że:
  • Reguluje nadmierną potliwość stóp
  • Zawartość składnika o działaniu antyperspiracyjnym i olejku z drzewa herbacianego zapobiega wydzielaniu potu oraz nieprzyjemnego zapachu
  • Działa nawilżająco i regenerująco
  • Odświeża i łagodzi
  • Niezawodny o każdej porze roku.
Pachnie całkiem przyjemnie, fajnie odświeża stopy. 

Posiadam również krem do stóp firmy ROSE NATURAL z witaminą C, koenzymem Q10 i Retinolem. Zakupiony tu --> ARSY COSMETICS POLAND.
Krem pachnie cudownie, fajnie nawilża- tylko dość długo się wchłania- jednak moje stopy po nim są super miękkie i delikatne. 
Polecam!

Kolejny produkt, który bardzo przydaje mi się w mojej kosmetyczce to Spray przyspieszający wysychanie lakieru ESSENCE. Wystarczy spryskać nim świeżo pomalowane paznokcie i voila. Dodatkowo ma w sobie chyba oliwkę, bo paznokcie są natłuszczone i nawilżone po użyciu tego specyfiku.

Wiadomo, że również kosmetykiem must have jest zmywacz do paznokci. U mnie najzwyklejszy z kiosku ;)



Jak mam więcej czasu aby zrobić coś dla siebie, sięgam po mój zestaw do paznokci hybrydowych. Nie jestem asem w tej dziedzinie, często zalewam skórki i robię pazury "na szybko", ale jestem kobieta i lubię eksperymenty.
Zestaw składa się z kolorowych lakierów, bloków polerskich, pilników, sond do wzorków, kilku brokatowych ozdób, efektu syrenki,cyrkonii,naklejek wodnych i oczywiście lakierów.
Wszystko utwardzam oczywiście lampą. Zestaw wygląda tak:


To wszystko w mojej kolekcji. Znacie któreś z tych kosmetyków? 


23 komentarze:

  1. Używałam kremów do stóp Delii i były ok :) Produkt Eveline zaciekawił mnie, nie miałam żadnego kremu do rąk z tej firmy :) Ja mam również problemy z malowaniem paznokci, nawet tradycyjnymi lakierami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego, ale na pewno są świetne :) Dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie bardzo skromnie jeśli chodzi o produkty do pielęgnacji dłoni i stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja podobnie, jak Ty rzadko sięgam po kosmetyki do dłoni, jakoś nie mam tego nawyku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że nie ma takich kobiet jak ja hehe

      Usuń
  5. Nie znam żadnego,ale krem do stóp różany musi być fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. Daaaaaawno temu sięgałam po zwykłe zmywacze z kiosku w kształcie takiego kwiatka. Teraz jestem wierna marce Isana :)
    Mój wpis o tej tematyce jest już na blogu, także zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również lubię serum do rąk z Eveline. Pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam wielu tych kosmetyków, jednak jesteś kolejną osobą u której widzę krem Delii. Musi być chyba fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go całkiem przypadkiem :) był w promocji a ten zielony kolor kusi :)

      Usuń
  9. Ten krem z Delii trafił mi się w pudełku shiny box, nie byłam niestety zadowolona z takiego obrotu spraw :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z Twoich kosmetyków. Miałam jeden krem Eveline, ale szczerze mówiac był taki sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw świetny , eveline kusi
    zapraszam do obserwacji http://fantastic-brand.blogspot.com/, odwdzięczam się tym samym

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz ciekawe kosmetyki. Redakcja Trusted Cosmetics nic nie wspominała, ze można napisać o lakierach do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to chyba źle czytałaś bo jest wspomniane o stylizacji paznokci w artykule http://www.trustedcosmetics.pl/oprozniamy-kosmetyczki-pielegnacja-stop-i-dloni/

      Usuń
  13. Zdecydowanie muszę zainteresować się przyśpieszaczem do lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem za mało cierpliwa do perfekcyjnego malowania paznokci... Chciałam kiedyś robić sobie hybrydy w domu... No ale nie wiem co z tego będzie :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger