Blogosfera Canpol

Niedawno na jednym z blogów natknęłam się na promocję blogosfery Canpola. Od razu się tym zainteresowałam. Dlaczego?




O co w tym wszystkim chodzi?

Otóż, jeśli jesteś blogerką, albo mamą aktywnie czytającą bloga możesz bawić się razem z Canpolem.
Blogerki mogą dzięki blogosferze zorganizować konkursy na swoich stronach a nagrody otrzymać od firmy Canpol Babies. Mamy czytające blogi- muszą być po prostu uważne :) Na każdym z nich może pojawić się taki konkurs.
Marzę o tym, aby wybrano właśnie mój blog. Mogłabym wtedy Was obdarować jakimiś cudami dla maluchów. Z racji tego, że jestem mamą 4 miesięcznej Hani- sama rozglądam się za takimi konkursami. 

Co można otrzymać w tej edycji? 

30 zestawów FOREST FRIENDS w skład którego wchodzą:

Grzechotka pluszowa Forest Friends

Zabawka ma żywe, intensywne kolory, jest mięciutka i niezwykle miła w dotyku.
Grzechotka oraz zróżnicowane kształty i materiały o różnorodnej teksturze stymulują rozwój koordynacji wzrokowo-słuchowej i motorycznej małego dziecka.
Pluszowa zabawka z piszczałką Forest Friends 
Pluszowy piszczyk przeznaczony jest dla najmłodszych dzieci. Jest bardzo lekki, dzięki czemu utrzyma ją w rączkach nawet najmłodsze dziecko - po ściśnięciu wydaje zabawny dźwięk.
Ogonki zwierzątek są jednocześnie gryzaczkami. Głowa wypełniona jest szeleszczącym materiałem,
Mięciutka i kolorowa zabawka pomaga rozwijać koordynację wzrokowo-ruchowo- słuchową małego dziecka.
oraz
Pluszowa zabawka edukacyjna Forest Friends 

Kolorowa, mięciutka zabawka zapewni wspaniałą zabawę na długi czas i stymuluje rozwój koordynacji wzrokowo-słuchowej oraz motorycznej. Wykonana jest z wysokiej jakości materiałów, a co najważniejsze kryje w sobie wiele wspaniałych niespodzianek:
- dwa elastyczne gryzaki
- lusterko połączone z grzechotką
- materiały o różnorodnej teksturze

Zabawka jest mięciutka i  miła w dotyku, wykonana z bezpiecznych dla dziecka materiałów.
Posiada elementy interaktywne zachęcające malca do zabawy, a także stymulujące rozwój koordynacji wzrokowo-słuchowej i motorycznej małego dziecka.




Fajne produkty, bardzo kolorowe i mają sporo do zaoferowania. A to tylko trzy ;) Na oficjalnej stronie znajdziecie ich więcej TU.
Jeśli również macie ochotę wziąć udział w konkursie i zgłosić swój blog, nie zwlekajcie. Macie czas do końca października, a możecie to zrobić TU.

To co? Bawimy się razem??
Trzymam za Was kciuki :) I mam nadzieję, że Wy za mnie również :)
Buziaki,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger