INVEO- serum do rzęs, cd stosowania...

Od ponad trzech tygodni używam serum do rzęs INVEO. Chciałabym pokazać Wam efekty jego stosowania. 



O tym jak zaczęłam testować serum pisałam TU. Po tygodniu stosowania nie mogłam powiedzieć nic szczególnego, różnica była niezauważalna jak dla mnie, jednak nie poddałam się. Testuję nadal.

Tak minęły trzy tygodnie. Codziennie wieczorem nakładam serum na oczy i idę spać. Czy coś się zmieniło?

Dziś mogę powiedzieć, że owszem- serum działa.

Moje rzęsty stały się jakby sprężyste- mam wrażenie jakby były nawilżone, są miękkie i delikatne, ładnie się układają. 

Przy demakijażu również nie zauważam wypadania- co było moją zmorą. Moje rzęsy nie należą do rzadkich, jednak było ich coraz mniej. Nie chcę robić sobie rzęs u kosmetyczki, dlatego postanowiłam wypróbować to serum.

Mam wrażenie, że również kolor rzęs uległ zmianie. Są jakby ciemniejsze. Gęstość na pewno jest inna, jest ich jakby więcej, lub zrobiły się grubsze. Długość również się zmieniła, jednak w minimalnym stopniu- mam nadzieję, że w dalszych tygodniach wyzwania, ulegnie ona jeszcze zmianie :)

Możecie porównać same. Zdjęcia są przed użyciem, po tygodniu stosowania i najnowsze, które zrobiłam dziś po 3 tygodniach kuracji.

1. Zdjęcie przed kuracją






2. Zdjęcie po tygodniu stosowania z porównaniem 





3. Zdjęcia wykonanie dzisiaj, czyli po 3 tygodniach stosowania.







Czy Wy również widzicie różnicę? Może któraś z Was miała okazję stosować to serum? Jak efekty? 


2 komentarze:

  1. Również testuję, efekty widzę właśnie dopiero teraz po 3 tygodniach. Sama postów na razie nie piszę, wolę poczekać na koniec testów i ogarnę to w całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak działa :) to nie moja wyobraźnia.

      Usuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger