Konkurs NUK WYNIKI

Zgodnie z obietnicą, jak i regulaminem- dziś ogłaszam wyniki konkursu NUK. Kogo odpowiedzi najbardziej nas urzekły? Przekonajcie się sami.


Nie mieliśmy zbyt dużego wyboru tak na prawdę. Jednak jednogłośnie z mężem stwierdziliśmy, że do testów butelki NUK chcielibyśmy zaprosić:

"Witam ponownie, Pragnę uaktualnić moje zgłoszenie. Dzisiaj o godzinie 11.30 moja córeczka Zuzia przyszła na świat! Waga 3750 gram, wzrost 57 centymetrów, 10 punktów. Zuzia jest cudowna a ja jestem najszczęśliwszą kobietą na świecie chociaż obecnie trochę obolałą. Oczywiście z Zuzią bardzo chętnie przetestujemy butelkę NUK".

Zofia i Zuzanna Kwiatek
Świeżo upieczona mama na pewno będzie zadowolona z możliwości testów a mała Zuzia od urodzenia będzie stosowała buteleczki NUK.

"Moja mała uwielbia moje mleczko, jednakże czasami go brakuje... a z butelki pic nie chce...
Na wieść o tym, że może dostać nową butelkę napisała wierszyk :)
By niejadek zjadł łyczków mleczka parę
butelkę NUK – koniecznie kup! 
NUK NUK NUK"

Natalia i Zuzia M.
Lubimy wierszyki, Pani wykazała się kreatywnością. No i kolejna moja imienniczka- może akurat ta butla trafi w jej gusta.

"Postanowiłam nie siedzieć bezczynnie podczas urlopu macierzyńskiego (kto śmiał nazwać ten okres urlopem??? ;)
Aby zrobić coś dla siebie, zaczynam sobotni kurs angielskiego. Laktator już czeka na pierwsze użycie, ale wciąż nie możemy wybrać odpowiedniej butelki. Tatuś kupił młodemu butlę, dumny z zakupu chodził jak paw, dopóki nie okazało się, że butelka jest przeznaczona dla dzieci od 12 miesiąca. Chętnie przetestujemy butelkę NUK i poinformujemy o testach inne mamy - z tajnej grupy, do której należę na Facebook (lipcówki) i na blogu, o którym zapomniałam. Testy byłyby świetnym motywatorem do reanimacji bloga i skupieniu się na tematyce dzieciowej :)"

Saszka K
Mąż tej Pani chciał pomóc jednak wyszło, jak wyszło. Pani pisze bloga- uważam że świetna okazja do reaktywacji! Blogi są fajne! Czekam na wpis! 


GRATULUJĘ WYGRANEJ!

Proszę o przesłanie swoich danych kontaktowych (imię, nazwisko, adres, telefon) oraz adres e-mail w formularzu na dole strony bądź bezpośrednio na maila susie-86@o2.pl w ciągu 24 godzin. Po 24 godzinach nagroda wędruje do osób z listy rezerwowej. 

4 komentarze:

  1. Super, bardzo się cieszę. Teraz już muszę wrócić do bloga, nie ma innego wyjścia :) Bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    Serdecznie dziękuję za wyróżnienie!
    E-mail z danymi już wysłałam.

    Pozdrawiam
    Zofia Kwiatek

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger