KONKURS NUK

Klub NUK zorganizował konkurs dla mam i blogerów w którym wzięłam udział. Mój blog dostał się do testowania butelki NUK First Choise Plus. I z tej właśnie okazji razem z NUK Polska organizujemy konkurs, w którym nagrodą jest udział dla 3 osób w testowaniu butelki 0-6 miesięcy.







Co należy zrobić, aby wziąć udział w konkursie? To bardzo proste. 
Chciałabym, aby każda z Was napisała w komentarzu pod TYM POSTEM na blogu dlaczego właśnie Ciebie mam wybrać do testów? Jak będziesz zachęcać innych do wypróbowania tych właśnie butelek? Wybiorę trzy najbardziej kreatywne odpowiedzi. Każda z Was ma takie same szanse. 

Konkurs zaczyna się od teraz, a zakończy się 19 października. Zgłoszenia możecie wysyłać do godziny 23.59
Wyniki podam następnego dnia. 
Trzy mamy które wygrają zobowiązane są o podanie swojego maila oraz dane (imię, nazwisko, adres, oraz telefon kontaktowy) w ciągu 24 godzin. Dane proszę wysyłać na mojego maila: susie-86@o2.pl

Następnie otrzymacie wiadomość od NUK Polska z dalszymi wskazówkami. 









Ogłoszenie wyników / Kontakt z wybranymi Mamami 25.10.2016

Po zakończeniu zgłoszeń i wyłonieniu zwycięzców skontaktujemy się z wybranymi Mamami, które będą miały 48 godzin na potwierdzenie udziału w testowaniu. Po upływie 48 godzin bez otrzymania odpowiedzi miejsce w testowaniu przepada, a organizatorzy wysyłają informację do Mamy z listy rezerwowej, która także ma 48 godzin na potwierdzenie swojego udziału.


Wysyłka butelek od 31.10 do 04.11.2016

Wysyłka butelek do Testujących Mam nastąpi za pośrednictwem Poczty Polskiej.


Testowanie butelek NUK First Choice Plus do 27.11.2016

Mamy mają prawie miesiąc na przetestowanie ze swoimi Maluchami butelki NUK First Choice Plus. Do 27 listopada są zobowiązane do wypełnienia ankiety, do której dostęp otrzymają za pośrednictwem maila podanego podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego

Po zakończonym testowaniu, wszystkie testujące Mamy oraz Mamy Blogerki są zobowiązane do:
- wysłania zdjęcia Dziecka wraz z testowaną butelką NUK First Choice Plus.
- wypełnienia ankiety z opinią na temat przetestowanej butelki NUK First Choice Plus.

Moja Hania na samą wieść o testach już się cieszy :)



Jeśli chcesz wziąć udział w konkursie, serdecznie zapraszam! Zaproś również swoje koleżanki, które mają dzieci w podobnym wieku! 
Ruszamy z konkursem! Czas start!

10 komentarzy:

  1. Mój Miki to cycoholik i nawet na krok ie mogę od niego odejść. Przetestowalam już wiele butelek ale z żadnej nie chce pić. Mam nadzieję że w końcu to się zmieni :) marzę o zakupach na które wybiorę się sama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny konkurs. Życzę powodzenia wszystkim mamom :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam i Panią do wzięcia udziału :)

      Usuń
  3. Śliczne te buteleczki :) chętnie przetestujemy nowość :) Butelka NUK służy mojej córci do picia wody, jest fantastyczna. Mojej Laurci na pewno nowy wzór spodoba się i ze smakiem będzie piła z niej mleczko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,

    Za kilka dni po raz pierwszy zostanę mamą! Z niecierpliwością oraz wielką nadzieję czekam na moment w którym po raz pierwszy zobaczę i przytulę mojego maluszka.
    Wiem, że moja córeczka przyjdzie na świat poprzez cięcie cesarskie. Zdaję sobie sprawę, że rozpoczęcie karmienia po porodzie operacyjnym może być trudniejsze niż karmienie po porodzie naturalnym. Ja jednak wierzę, że uda mi się karmić mojego maluszka piersią dlatego nie poddam się i będę walczyła o każdą kroplę drogocennego pokarmu.
    Potrzebuję jednak butelki, która pozwoli mi w razie potrzeby dokarmiać córeczkę moim pokarmem lub mlekiem modyfikowanym. Czytając opis butelek NUK First Choice + myślę, że byłyby one idealne dla mojego maluszka. Dla mnie najważniejszą cechą butelki jest kształt smoczka, który musi być zbliżony do kształtu piersi mamy. Dzięki temu jest możliwe łączenie karmienia piersią i butelką. Co więcej idealny smoczek zminimalizuje ryzyko wystąpienia bólów brzuszka u maluszka.
    Byłabym bardzo szczęśliwa gdybym wraz z moją córeczką została wybrana do testów nowych butelek NUK First Choice +. Obiecuję szczegółowe testy nowej butelki i sumienną jej recenzję. Oczywiście wrażeniami z testów podzielę się z zaprzyjaźnionymi rodzicami maluszków. Dołożę wszelkich starań aby o butelkach NUK First Choice + dowiedziało się jak najwięcej mam.

    Pozdrawiam
    Zofia Kwiatek
    e-mail: qwer222@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ponownie,

      Pragnę uaktualnić moje zgłoszenie. Dzisiaj o godzinie 11.30 moja córeczka Zuzia przyszła na świat! Waga 3750 gram, wzrost 57 centymetrów, 10 punktów. Zuzia jest cudowna a ja jestem najszczęśliwszą kobietą na świecie chociaż obecnie trochę obolałą.
      Oczywiście z Zuzią bardzo chętnie przetestujemy butelkę NUK.

      Pozdrawiamy
      Zofia i Zuzanna Kwiatek
      e-mail: qwer222@o2.pl

      Usuń
  5. Moja mała uwielbia moje mleczko, jednakże czasami go brakuje... a z butelki pic nie chce...
    Na wieść o tym, że może dostać nową butelkę napisała wierszyk :)
    By niejadek zjadł łyczków mleczka parę
    butelkę NUK – koniecznie kup!
    NUK NUK NUK

    Natalia i Zuzia M.



    OdpowiedzUsuń
  6. Z marki NUK używaliśmy tylko smoczka. Zakupiłam już maleńki dla naszego synka, który do pierwszego tygodnia listopada przyjdzie na świat. Chętnie przetestuję tą śliczną buteleczkę w chmurki idealnie pasowałaby do smoczka z serduszkiem NUK. Moje słodkie maleństwa dużo jadły i spały, nie możemy się doczekać kiedy będziemy tulić naszego synka w ramionach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z marki NUK używaliśmy tylko smoczka. Zakupiłam już maleńki dla naszego synka, który do pierwszego tygodnia listopada przyjdzie na świat. Chętnie przetestuję tą śliczną buteleczkę w chmurki idealnie pasowałaby do smoczka z serduszkiem NUK. Moje słodkie maleństwa dużo jadły i spały, nie możemy się doczekać kiedy będziemy tulić naszego synka w ramionach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Postanowiłam nie siedzieć bezczynnie podczas urlopu macierzyńskiego (kto śmiał nazwać ten okres urlopem??? ;)
    Aby zrobić coś dla siebie, zaczynam sobotni kurs angielskiego. Laktator już czeka na pierwsze użycie, ale wciąż nie możemy wybrać odpowiedniej butelki. Tatuś kupił młodemu butlę, dumny z zakupu chodził jak paw, dopóki nie okazało się, że butelka jest przeznaczona dla dzieci od 12 miesiąca. Chętnie przetestujemy butelkę NUK i poinformujemy o testach inne mamy - z tajnej grupy, do której należę na Facebook (lipcówki) i na blogu, o którym zapomniałam. Testy byłyby świetnym motywatorem do reanimacji bloga i skupieniu się na tematyce dzieciowej :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger