Rimmel- podkład pod Twój LOOK

Kolejny konkurs, kolejna wygrana. Tym razem był organizowany na instagramie. Zadaniem było wstawienie swojego zdjęcia z hasztagiem #podkładpodtwójlook #rimmel czyli bardzo proste :) 





Najlepsze w tym wszystkim jest to, że o wygranej dowiedziałam się całkiem późno, ale udało mi się dogadać z organizatorem i mimo upływu czasu nadsyłania danych- przyjęli je ode mnie i wysłali paczuszkę. Oto i ona:




W środku znalazłam fajnie zapakowany podkład Lasting Finish 25h. Z tego co się orientuję dostępny jest w czterech kolorach. Do mnie trafił natural beige. 





Na stronie Rossmana kosztuje on 40,99 zł.
W opakowaniu znajduje się 30 ml.





O tym jak się sprawuje, i czy wart jest swojej ceny napiszę w oddzielnym poście. 
A może któraś z Was go stosuje? 
Znacie go?

Pozdrawiam,

5 komentarzy:

  1. Nie używam żadnych podkładów póki co ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lasting finish znam z bardzo starych wersji, jakieś 5-6 lat temu był to mój ulubiony podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mi przyszedł podkład do testowania, ale jeszcze nie miałam okazji go użyć :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.
Proszę również o NIE DODAWANIE LINKÓW- jak będę chciała Cię odwiedzić dojdę po nazwie użytkownika.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger