MKCafe Fresh

Konto na TestMeToo mam od dawna. Nie miałam zbyt wielu kampanii, ale coś tam kiedyś było. Wczoraj wieczorem otrzymałam informację, że mam szanse na kampanię kawy.


Jak wygląda kampania? Otóż, od TestMeToo otrzymałam kod na darmową kawę. Niestety za wysyłkę trzeba było zapłacić i dobrać coś do koszyka, aby zamówienie przekroczyło wartość bonu- jednak uważam to za opłacalne.


Kawę piję od dawna. Całą ciążę niestety nie mogłam jej spożywać, w trakcie karmienia strasznie się tego bałam. Odstawiłam całkowicie. Jednak strasznie mi pachniała. Wszędzie czułam zapach kawy. 

Zaczęłam szukać informacji, czy karmiąc mogę spożywać ja chociaż w niewielkich ilościach. No i ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że filiżankę dziennie mogę! Od tamtej pory codziennie rano delektuję się aromatem świeżej kawusi :)

Wracając do kampanii. Co wybrałam na stronie producenta
Wybór był trudny, bo kaw mają wiele. Jednak moją uwagę przykuł zestaw kaw ziarnistych. Musiałam trochę dopłacić, jednak za taką kwotę jaką przelałam na konto MKFresh nie kupię takiej kawy w sklepie. 

Zestaw pięciu kaw jednorodnych (origin) pochodzących z najpopularniejszych regionów kawowych na świecie. Umożliwia degustację najciekawszych ziaren arabiki z tzw. pasa kawowego – czekoladowo-orzechowych z Ameryki Południowej i Środkowej, afrykańskiej kawy o owocowo-kwiatowym aromacie oraz uprawianej w Indiach korzennej arabiki.

Zestaw zawiera kawy ziarniste:
  • - Brazil Mogiana 100g
  • - Colombia Supremo 100g
  • - Costa Rica SHB 100g
  • - Kenya AA 100g
  • - India Plantation 100g

Od producenta:

Prezentujemy zestaw pięciu ziarnistych kaw jednorodnych, który umożliwia degustację najciekawszych ziaren z pasa kawowego, czyli obszaru pomiędzy Zwrotnikiem Raka i Zwrotnikiem Koziorożca, gdzie panują najlepsze warunki naturalne dla uprawy krzewów kawowca. Próbując kolejno ziaren z brazylijskich, kolumbijskich, kostarykańskich, kenijskich oraz indyjskich plantacji, możemy poznać pięć odmiennych, oryginalnych smaków oraz pięć różnych kultur kawowych.



Jak dla mnie zapowiada się bardzo ciekawie. A jak będzie smakowo? To się okaże. Zestaw zamówiony- czekam na kuriera :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger