Moje wczorajsze paczki :)

Wczoraj miałam wyjątkowo dobry dzień. Dlaczego? Ano dlatego, że do moich drzwi zawitał i listonosz i kurier. Obaj przynieśli mi paczki z ciekawą zawartością. Jaką? 
Przekonajcie się sami.


Pierwszą paczkę jaką otrzymałam, była paczka od LOVI

W zeszłym miesiącu na ich stronie internetowej wzięłam udział w konkursie "I LOVE LOVI" i udało mi się zdobyć nagrodę główną. Karmię córeczkę piersią inaczej czyli ściągam pokarm i podaję jej z butli. Dlaczego? Moja mała jest wcześniakiem i podczas pobytu w szpitalu przyzwyczaiła się jeść z butelki a ja ściągać mleko. Zatem nagroda jak dla mnie idealna.

W skład zestawu wchodzi: laktator elektryczny, dwie butelki ze smoczkami, smoczki uspokajające, żelowa nakładka na piersi, wkładki laktacyjne. Wartość nagrody to 500 zł! Rewelacyjny komplet! Nie mogłam się doczekać, aż do mnie dotrze. 

Całość wygląda tak:


Kolejną przesyłką jaka do mnie dotarła jest nagroda z konkursu na blogu Zielony-pokoik. Zadaniem było opisanie swojego ulubionego kosmetyku. Nie sądziłam, że uda mi się wygrać. Tak na prawdę to zapomniałam o tym konkursie. Jednak właścicielka bloga jest na tyle fajną osobą, że napisała do mnie maila z informacją o wygranej. 
Nagrodą jest zestaw kosmetyków do ciała, a w nim:

Unique (Silcare) - Kremowy peeling do dłoni
Green Pharmacy - Balsam do ciała oliwka i olej arganowy 
Avon - Oczyszczająco-ujędrniający peeling do ciała z ekstraktem z kolumbijskiej kawy seria Planet Spa 
Yves Rocher - Żel peelingujący o zapachu wanilii 
Nappa (Silcare) - Krem do stóp z mocznikiem

Całość wygląda tak:


Pani Ola dorzuciła mi jeszcze dwie próbki podkładów- na pewno się przydadzą ;)
Wczoraj z ciekawości użyłam peelingu do rąk- jestem zachwycona działaniem jak i zapachem :)
Balsam do ciała z Green Pharmacy również został użyty- lubię zapach masła shea więc zapach idealny dla mnie- również efekt fajny- czułam że moja skóra jest nawilżona.
Resztę kosmetyków zaczynam próbować i na pewno ich opinie pojawią się na moim blogu.

To by było na tyle. Jestem ciekawa co przybędzie do mnie w przyszłym tygodniu hehe :D 

 A Wy co wygrałyście w tym tygodniu? Pochwalcie się w komentarzach, jestem bardzo ciekawa! 

Pozdrawiam


12 komentarzy:

  1. ten zestaw z LOVI, cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem nim zachwycona. Do tej pory używałam laktatora z Canpola- jednak ten jest o niebo lepszy!

      Usuń
  2. W tym tygodniu nic ale zeszły miesiąc był obfity w prezentach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten peeling z Unique :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też udało mi się wygrać kiedyś u Oli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka tam Pani Ola :P Aż się staro czuję :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja dawno nie zamawiałam kosmetyków a Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci ze ja również :) i tak od razu chwyciłam za katalog online żeby chociaż zerknąć :)

      Usuń

Napisz co myślisz o moim poście.
Proszę również o NIE DODAWANIE LINKÓW- jak będę chciała Cię odwiedzić dojdę po nazwie użytkownika.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger