NUK First Choice +

Przesyłka z konkursu NUK. Post miał ukazać się ponad tydzień temu, jednak miałam przeprowadzkę i brak dostępu do sieci.





Akcja testowania butelek NUK rozpoczęła się w moim przypadku w dniu otrzymania przesyłki. 
W tym poście chcę pokazać, jak ona wygląda.
Jej działanie, opiszę po dłuższym stosowaniu.
Butelka zapakowana była w reklamówkę firmową, a w środku znalazłam również broszury dotyczące produktów marki NUK.



Butelka, którą otrzymałam jest w kolorze różowym- nie pamiętam już czy wybierałam kolor, czy otrzymałam losowy. Idealnie pasuje dla mojej małej córeczki.
Hania jest karmiona piersią inaczej- czyli pije mój pokarm wcześniej ściągnięty i podany w butelce. Także akcja testowania jak najbardziej dla nas :)


Wiek na butelce również odpowiada naszemu. Hania ma dziś 4 i pół miesiąca, wiek korygowany to 2 i pół więc mieścimy się w przedziale wiekowym.

Pytanie do pań, które wzięły udział w konkursie na moim blogu. Czy otrzymałyście już swoje butelki?? 

A ktoś z Was może ich używa? Jak wrażenia?
Ja bardzo lubię NUKa. Używałam go z 8 letnim dziś synem i byłam bardzo zadowolona. Kuba uwielbiał butelki tej marki i tylko z nich chciał pić.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger