Testuję razem z NUK

Na stronie klub NUK można znaleźć zakładkę- współpraca. Nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała swoich sił i nie napisała propozycji. 





Początkowo nie widziałam szans na testowanie, ponieważ niedawno brałam udział w testach butelki First Choice +, którą opisywałam TUTAJ. Jednak pozytywnie się zaskoczyłam, kiedy otrzymałam maila z informacją, że mój blog bardzo spodobał się producentom i z chęcią prześlą mi kolejne rzeczy do testów.

Takim właśnie sposobem otrzymałam kolejną butelkę, również First Choise Plus, oraz smoczka. Motywy mogłam wybrać sobie sama. Z racji tego, iż Hania niedługo skończy pół roku, postanowiłam wybrać rozmiar od 6 miesiąca.

Jak się sprawdzi? Zobaczymy. Niebawem napiszę relację. Od dziś zabieramy się za testowanie.






1 komentarz:

  1. Lubię produkty tej firmy. Nam udało się przetestować szczoteczki do mycia zębów

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger