Poczta Kartkowa

Wiecie czego w dzisiejszych czasach mi najbardziej brakuje? Kartek okazjonalnych. Pamiętam, kiedy byłam mała, razem z tatą wysyłaliśmy ich sporo, na różne okazje... Czy to Święta, imieniny, jakaś rocznica; nawet z wycieczki wysyłałam kartkę do domu.



Kto teraz wysyła kartki? W czasach, kiedy prawie w każdym domu jest komputer z dostępem do internetu; ludzie wolą wysłać mailem życzenia, przez facebooka czy inny portal społecznościowy.

Czemu nie wysyłają tych papierowych kartek? Próbują oszczędzić czas, pieniądze? Czy może są zbyt leniwi? 

Uważam, że powodów jest wiele. Człowiek idzie w stronę nowoczesności, nie lubi się cofać. Chce być na czasie. Wygodniej jest usiąść przed kompem w domu, po pracy i wysłać mailem kilka życzeń przed samym Bożym Narodzeniem czy Wielkanocą.

Pamiętam jak przed Świętami, nasza skrzynka przepełniała się od tych właśnie kartek. Do dziś je posiadam. Płynęły do nas z różnych części świata: ze Stanów Zjednoczonych, Francji, czy Krakowa. Lubiłam ustawiać je na komodzie w pokoju, wieszać na choince. Chciałabym, aby ten zwyczaj pozostał w mojej rodzinie.

Ja bardzo lubię te zwykłe kartki. Nie wysyłam pocztą elektroniczną takich rzeczy. Wolę poświęcić parę chwil na wyjście z domu na pocztę, wybranie ładnej kartki, wypełnienie jej, napisanie parę słów tylko od siebie dla kogoś. Robię to z sercem i wiem, że osoba która ją otrzyma, zdaje sobie sprawę z tego, że jest to coś ode mnie dla niej. 

Jeśli jednak należycie do osób, które zwyczajnie nie mają czasu na spacer do urzędu pocztowego, albo nie lubicie stać w kolejkach jakie mogą tam powstać przed samymi świętami, polecam zajrzeć na stronę Poczty Kartkowej.




Poczta Kartkowa to pomysł na sprawienie radości bliskim nam osobom. Wspólnie z nimi będziecie mogli wysyłać tradycyjne kartki pocztowe bez wychodzenia z domu. Wystarczy że wybierzecie kartkę pocztową, która najbardziej Wam się spodoba, wypełnicie ją i już nawet następnego dnia kartka ta znajdzie się fizycznie w skrzynce pocztowej Waszych najbliższych.

Strona jest bardzo czytelna i prosta w obsłudze- sami zobaczcie! 

Jest to bardzo fajny pomysł. Wysyłasz kartkę bez wychodzenia z domu, a odbiorca znajdzie ją w skrzynce pocztowej. Czyż to nie idealny sposób na dostarczenie życzeń? Dla mnie bardzo się podoba! 

Na stronie tej znajdziecie wiele pięknych tradycyjnych kartek. Możecie wysłać je swoim bliskim na urodziny, imieniny czy właśnie zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia. A może Twoim znajomym właśnie urodziło się dziecko? To również świetna okazja, aby wysłać im z tej okazji kartkę! Któż nie lubi otrzymywać życzeń w takiej formie? Nie zapominajmy o tym. To najlepszy sposób aby sprawić komuś niespodziankę!


2 komentarze:

  1. Prawdą jest, że kartki straciły na popularności, ale myślę, że nadal jest wiele osób, które lubią je wysyłać. Co więcej, lubią nawet pisać listy. Tylko że te osoby nie zawsze mają do kogo pisać. Jestem użytkowniczką strony Dresscloud (głównie tam chodzi o dodawanie zdjęć, zbieranie za nie kryształków i licytowanie nagród, ale walka o nagrody zeszła na drugi plan) i jedna z dziewczyn na forum organizuje świetne akcje listowe, np akcja urodzinowa, akcja "przyjaciółka przez cały rok" oraz pojedyncze akcje okazjonalne np świąteczne. Poza tym również wymiany kosmetyczne i paczuszki świąteczne. Jest wiele dziewczyn, które biorą w tych akcjach udział i jest to bardzo fajne ! :D Ostatnio jedna z dziewczyn napisała na forum o pewnej samotnej starszej pani, która lubi pisać listy i po tym wiele osób wysłało do tej pani listy :) Ale to wysyłanie trzeba też lubić. Poza tym wysyłki kosztują, a przesyłki nierejestrowane często giną. A ze stroną, o której pisałaś za moment się zapoznam ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o czymś takim, jak poczta kwiatowa.
    Osobiście też bardziej preferuję wysłanie kartki, niż napisanie sms czy rozmowa. Zawsze, jak wyjeżdżam gdzieś na wakacje, to wysyłam takie kartki, pomimo tego, że często zdarza mi się szybciej wrócić zanim ta kartka dojdzie :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger