Elektryczny sterylizator parowy i butelki Little Cutie od Canpol Babies

Na stronie Canpol Babies udało mi się załapać do testów blogosfery i w ramach tego otrzymałam sterylizator parowy i butelki.



Radość ogromna- podczas rozpakowywania paczuszki. Moje oczy ujrzały śliczne buteleczki oraz bardzo duży sterylizator. Od pewnego czasu są już w użyciu, więc czas i pora napisać o nich kilka słów.

Może zacznijmy od sterylizatora. Prezentuje się tak:




Niezwykle wygodny w użyciu i skuteczny w działaniu elektryczny sterylizator parowy przeznaczony do użytku domowego, pozwoli Ci szybko i wygodnie wysterylizować butelki, laktatory i akcesoria niezbędne do codziennej pielęgnacji maluszka. Wytworzona para wodna dokładnie i równomiernie otacza wszystkie elementy podlegające sterylizacji, zapewniając wysoką higienę w max. 12 minut. Specjalnie zaprojektowany pojemnik filtrujący ułatwia usuwanie wody i zanieczyszczeń po zakończeniu procesu sterylizacji. Sterylizator jest wyposażony w szczypce umożliwiające wyjmowanie gorących elementów.

  • Skuteczny - zapewni wysoką higienę w ciągu max. 12 minut
  • Pojemny - jednoczesnie może steylizować 5/6 butelek oraz inne drobne akcesoria
  • Oszczędny - do sterylizaji wykorzystuje 100 ml wody
  • Bezpieczny - nie wymaga stosowania dodatkowych środków chemicznych podczas sterylizacji, wyłącza się automatycznie
  • 3 wygodne tacki




Co sądzę o nim ja:

Przede wszystkim wielkość powala na kolana. Jest idealny, bo ma dużo miejsca i mogę od razu wyparzyć wszystkie butelki, smoczki i laktator- co dla mnie jest bardzo ważne. 
Łatwość użycia- automatyczny wyłącznik jest rewelacyjny. Nie muszę pilnować czasu wyparzania. Sygnał dźwiękowy informuje o rozpoczęciu i zakończeniu pracy sterylizatora. 
Półeczki w środku mają wyprofilowane miejsca na butelki- mieszczę w nim butelki różnych firm jak Tomee Tippie, NUK czy Lovi- wszystkie pasują. 



Bardzo podoba mi się również miejsce, do którego spływa woda po całym procesie sterylizacji. Wystarczy wyciągnąć ten mały pojemniczek i wylać wodę. 


Jestem bardzo zadowolona że mogłam testować taki sprzęt- bardzo przydatny- polecam każdej mamie!
W mojej kuchni znalazł swoje miejsce :D 



Kolejna rzecz to butelki z serii Little Cutie


Butelki otrzymałam w dwóch objętościach 120 i 240 ml.
Póki co moja córeczka korzysta z tej mniejszej, ale już porcja ma tyle samo mililitrów mleka co mieści butelka, więc niebawem większa pójdzie w ruch.


Kilka słów od producenta:

Najnowsza, super przejrzysta butelka wykonana z najwyższej jakości polipropylenu. Jest trwała i bezpieczna - spełnia najwyższe normy jakości.

Butelka posiada Nowy zawór antykolkowy
Umożliwia bezproblemowe odpowietrzanie smoczka, zmniejszając ryzyko wystąpienia kolki. Zapobiega powstawaniu pęcherzyków powietrza w pokarnie, redukuje kolkę,nadmierne odbijanie i gromadzenie gazów.
Kształt smoczka zbliżony do piersi mamy
Smoczek z bezpiecznego i delikatnego silikonu, przypomina kształtem pierś matki, ułatwia łączenie karmienia piersią i butelką.
Szeroki otwór i trwała, precyzyjna skala
Pozwalają na łatwe i szybkie przygotowanie mleka
Nowa, najwyższa jakość surowca (PP)
Zapewnia przejrzystość, trwałość i bezpieczeństwo (BPA 0%) butelki. Wyprofilowany kształt butelki zapewnia komfort karmienia.


Co mogę powiedzieć o niej ja?
Otóż, butelkę stosuję na przemian z innymi- nie mamy na razie swojej ulubionej butelki. Tą stosowałam do podawania mleka bez zagęszczacza i wody. Kształt smoczka odpowiada mojej córce, nie ma problemu ze złapaniem go czy picia. Nie wciąga się do środka butelki podczas dłuższego picia, co jest problemem w wielu innych butelkach. Kształt bardzo mi odpowiada, jest wygodna w użyciu.
Kolorystyka bardzo ładna, wzór na butelce bardzo przykuwa uwagę mojej Hani.  Dodatkowym plusem jest trwałość tego nadruku. Nie raz butelka była szorowana i jak na razie farba nie rysuje się i nie zdrapuje.

Prezentuje się ślicznie, prawda?
Dzięki Blogosferze mam możliwość poznania co rusz to nowych produktów dla mojej córeczki za darmo. Cieszę się, że firma w taki sposób reklamuje swoje produkty. Z ręką na sercu oraz bez obaw mogę polecić je każdej mamie!
Dziękuję za możliwość wypróbowania tych fantastycznych produktów!

2 komentarze:

Napisz co myślisz o moim poście.
Proszę również o NIE DODAWANIE LINKÓW- jak będę chciała Cię odwiedzić dojdę po nazwie użytkownika.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger