Le Petit Marseiilais nagroda

Jak wiecie, jestem wielka fanką kosmetyków marki Le Petit Marseillais. Brałam udział w kilku kampaniach oraz konkursach i zawsze starałam się być bardzo aktywna. Jakiś czas temu otrzymałam zaproszenie do kwalifikacji na Złotą Ambasadorkę tej marki, jednak kwestie prywatne nie pozwoliły mi na wzięcie udziału w akcji.



Bardzo żałuję, że nie mogłam być w gronie osób, które miały szanse na tytuł Złotej Ambasadorki. Pocichutku liczę na to, że kolejnym razem mi się uda. 


W ramach podziękowań za zaangażowanie, otrzymałam wielką paczkę, której szczerze nawet się nie spodziewałam :)



Nie będę Was trzymać w niepewności- oto ona:



W paczce znajdowały się kosmetyki:

Jestem mile zaskoczona i bardzo zadowolona z zawartości tak pokaźnej paczuszki :)



Większość produktów znam od dawna i do dziś stosuję w codziennej pielęgnacji. Jednak są tu również produkty, które miałam zamiar kupić i przetestować.
Niebawem opiszę kilka z nich. 





A Wy, które z produktów Le Petit Marseillais używacie na codzień? 

7 komentarzy:

  1. Świetna paka ;) Też bardzo lubię te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są świetne. Zapachy powalają na kolana!

      Usuń
  2. Zazdroszczę Ci tylu wspaniałości! Kosmetyki tej firmy bardzo dobrze się u mnie spisują;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger