Testowanie z NUK'iem, butelka First Choise Plus oraz smoczek uspokajający Freestyle

W październiku organizowałam konkurs razem z firmą NUK, gdzie mogliście zdobyć butelki tej właśnie marki. Na stronie producenta jest formularz, gdzie można zgłaszać swoją chęć do współpracy. No i dzięki temu udało mi się podjąć ponowną współpracę z tą właśnie firmą. 



Do testów otrzymałam ponownie butelkę First Choice Plus o pojemności 150 ml, oraz silikonowy smoczek uspokajający Freestyle. Kolory mogłam wybrać sobie sama, w przypadku smoczka, również rozmiar.  


Butelki First Choice Plus już Wam opisywałam, więc nie będę robiła tego znowu, aby Was nie zanudzać, aby przypomnieć sobie co o nich sądzę, polecam przejść tu --> NUK First Choice Plus.
Przypomnę krótko- jestem bardzo zadowolona z tych butelek i są moimi ulubieńcami jeśli chodzi o podawanie mleka z kleikiem czy kaszką dla mojej córeczki. <3


Wcześniej miałam wariant różowy, tym razem wybrałam biel. Bardzo ładnie się prezentuje i nadruk dobrze się trzyma.


Kolejna rzecz to smoczek.

Smoczki marki NUK są z nami od urodzenia. Moja córeczka jest wcześniakiem i już w szpitalu miała możliwość używania smoka tej firmy- produkują również takie malusie specjalnie dla najmniejszych buziek! :)
Do tej pory Hania używała smoczka lateksowego. Możliwe, że było to przyzwyczajenie szpitalne- ssała tylko z tego tworzywa.

Smoczek Freestyle jest smoczkiem silikonowym, więc przed użyciem miałam pewne obawy- czy moja młoda będzie chciała go używać.
Firma oferuje nam cztery różne kolory smoków. Możecie je zobaczyć tutaj. 
My wybrałyśmy kolor czerwony- ze ślicznym króliczkiem, oraz na przyszłość rozmiar od 6 miesiąca.


Kiedy otrzymałam paczkę, smok mnie zachwycił jakością wykonania oraz wyglądem. Jest fajniejszy jak na stronie producenta. 
Podoba mi się to, iż jest całkowicie przezroczysty, nie licząc nadruku królika. Jest dość masywny, ale prezentuje się pięknie. 
Część do ssania, jest wykonania z wysokiej jakości silikony, całkowicie bezpiecznego dla zdrowia naszych pociech. Kształt jest idealnie dopasowany do podniebienia dziecka, co zachęca je do ssania. Dużym plusem jest elastyczność tego tworzywa, nie jest tak sztywny jak większość smoków dostępnych na naszym rynku. 




I co najważniejsze, moja Hania z chęcią go używa. Dlatego cieszę się, że wybrałam rozmiar większy, dzięki czemu będzie nam dłużej służył. Mała jest zadowolona- więc ja nie mam zastrzeżeń.

Szczerze polecam produkty marki NUK. Używamy od urodzenia i na pewno używać będziemy długo.... :)
Dziękuję za możliwość przetestowania. Na pewno zostaniemy wiernymi fankami. :)
Znacie te produkty? Jeśli nie, to koniecznie je sobie zafundujcie! Nie pożałujecie!





2 komentarze:

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger