Wygrana w konkursie NIVEA


Kilka tygodni temu wzięłam udział w konkursie na recenzję o musach do mycia ciała NIVEA. Moją recenzję możecie zobaczyć TU. Nie myślałam nawet, że uda mi się wygrać cokolwiek pisząc ten post, jednak wysłałam swoje zgłoszenie.

Kiedy otrzymałam maila z informacją, iż mój wpis został wyróżniony bardzo się ucieszyłam i zaczęłam czekać na nagrodę. 

Tak też wczoraj jeden z kurierów przyniósł mi moją wyczekiwaną paczuszkę. Nie będę rozpisywać się na temat tego w jakim stanie była paczka- wtajemniczeni wiedzą o co chodzi ;)
W środku przesyłki znalazłam:

  • Krem NIVEA

  • Pomadkę ochronną MED REPAIR

  • Jedwabisty mus do ciała pod prysznic

  • Antyperspirant w sprayu Protect&care

  • Odżywcze mleczko do ciała

  • Pielęgnujący płyn micelarny (a raczej to co z niego zostało :P)

  • Perły młodości

Z tych produktów znam oczywiście tradycyjny juz krem NIVEA, mleczko do ciała oraz mus- chociaż w trochę innym wydaniu, o którym już pisałam. 
Każdy z kosmetyków powala swoim zapachem. NIVEA to najpiękniejszy kremowy zapach dostępny na naszym rynku. Uwielbiam go. Za każdym razem po użyciu czegokolwiek tej właśnie marki czuję się świeżo i czysto. 
Od dziś zacznę stosować większość produktów. A w najbliższym czasie, po kolei będę pisać recenzje na ich temat.



Znacie te produkty? Jesteście zadowolone ze stosowania?


11 komentarzy:

  1. również jestem fanką tych kosmetyków, pięknie pachną ! świetna nagroda, fajnie coś wygrać tym bardziej przed świętami - jak prezent ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna nagroda ! mi sie nie udalo :(
    milego testowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, świetna zawartość paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nagrody :) Lubię Nivea, ale żadnego z tych kosmetyków nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tradycyjnego kremu nie znasz?? to grzech! :D

      Usuń
  5. Wow, super! Gratuluję :)
    Mnie bardzo ciekawi ten mus ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.
Proszę również o NIE DODAWANIE LINKÓW- jak będę chciała Cię odwiedzić dojdę po nazwie użytkownika.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger