Kwitnące Piękno- próbki od BLEUET NATUREL

Kilka dni temu w mojej skrzynce, znalazłam list. Kiedy go otworzyłam, moje oczy ujrzały piękną niebieską torebeczkę- a w niej... same zobaczcie!

Sam sposób zapakowania próbek, jest bardzo zachęcający do odwiedzenia firmy, która je wysłała oraz zakup jakichś kosmetyków.

Firma, która wysłała mi te próbeczki nazywa się BLEUET NATUREL. W internecie możecie znaleźć ich TUTAJ.

Może kilka słów o tym producencie:


Natura to delikatność, subtelność i elegancja. Jednocześnie potężna, inspirująca siła, która nieustannie pobudza naszą kreatywność.
Bleuet po francusku oznacza chaber – znany z niemal każdej polskiej łąki. Szlachetna, głęboka barwa i unikatowy kształt wyróżniają ten piękny kwiat. Ma niepowtarzalny charakter.
Naturalne piękno jest ukryte w każdym z nas. Aby je wydobyć trzeba wrócić na drogę natury. Takie zadanie mają kosmetyki Bleuet Naturel.
Nasze kosmetyki to połączenie polskiej natury i francuskiej elegancji. Bleuet Naturel są stworzone z myślą o… każdej z nas!
Po prostu Bleuet – naturalnie.


„Naturalne kremy Bleuet charakteryzują się lekką, bezzapachową konsystencją. Szybko się wchłaniają dzięki czemu stanowią doskonałą bazę pod makijaż. Liczne badania laboratoryjne potwierdziły hipoalergiczność każdego z kremów, a najlepsze składniki pochodzą od certyfikowanych dostawców”


Co znalazłam w środku tej pięknej torebeczki? 
Próbki trzech różnych kremów do twarzy, czyli:
  • Lekki krem wyciszający do skóry naczyniowej z ekstraktem z kwiatów maku polnego
  • Lekki Krem Nawilżający do skóry suchej i odwodnionej z ekstraktem z bławatka
  • Lekki Krem Antybakteryjny do cery tłustej i mieszanej z ekstraktem z liści brzozy.

Opis kremów zapowiada się interesująco, niebawem zacznę testowanie 😊
Wyniki opiszę zaraz po testach.

8 komentarzy:

  1. Jak słodko zapakowane! Chętnie wypróbowałabym te kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa kremu do cery naczyniowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam krem z liści brzozy i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie mają piękne:) chętnie spróbowałabym takiego prezentu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe kremiki , chętnie chciałabym dostać też taki prezent :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również jestem ich ciekawa, niebawem będę próbować :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger