Wedlowskie Desery- Kampania od Streetcom

Od dawna nie miałam możliwości testowania od Streetcom. Już nawet straciłam nadzieje, że uda mi się jeszcze zostać ambasadorem. Jednak udało mi się zakwalifikować do najsłodszej kampanii jaką Streetcom posiada 😁



Właśnie dziś kurier przyniósł mi tę słodką paczuszkę. Co znalazłam w środku? Czytajcie dalej 😉

W kartoniku znalazłam trzy różne rodzaje pralinek. Jestem smakoszem wszelkiego rodzaju czekoladek- więc kampania idealna dla mnie 💗

Pierwsza z trzech o nazwie FUSION mieści w sobie:

  • Pralinki o smaku Dulce de Leche
  • Cocoa & Orange
  • Caramel & Nuts
Wersja CLASSIC
  • Pralinki z nadzieniem o smaku Creme Brulee
  • Tiramisu
  • Panna Cotta
Trzecia wersja DARK
  • Pralinki z nadzieniem Lemon Tart
  • Pavlova Dessert
  • Chocolate mousse & Orange






Zapowiadają się smakowicie. Za chwilę biorę się za pałaszowanie tych łakoci 😋
Muszę tylko od razu je podzielić, żeby nie zjeść wszystkich zanim rozdam część znajomym.

Czy ktoś z Was próbował już te pralinki? Co o nich myślicie? A może ktoś z Was również dostał się do kampanii? 


23 komentarze:

  1. Narobiłaś mi apetytu i teraz muszę iść do sklepu po czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam jeszcze. Ale słyszałam że sa przepyszne.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna paczka. mi sie nie udalo dostac do testowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi ślinka poleciała :) Gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile pyszności <3 Aż mam na nie ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna kampanie sie zapowiada. Smacznego

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale narobiłaś mi smaka :D
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście zazdroszczę liczby pralinek :) Smacznego! Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadłabym... Szarpała jak Reksio kość. Mogłoby pójść nawet w zadek, wcale bym nie zalowała dla takich pyszności

    OdpowiedzUsuń
  10. Już kilka smaków wypróbowałam :) ale dozuję sobie po dwie, max trzy czekoladki dziennie :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Już pisałam na instagramie, ale wpadłam zajrzeć co u Ciebie na blogu.

    Zazdroszczę tych smacznych, weekendowych testów ;)

    pozdrawiam,
    http://kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jadłam jeszcze, a do kampanii nie dostałam się, bo zakwalifikowali mnie do Krokera, którego w mojej okolicy nie szło kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jekuuu jak ja bym chciała dostać taką pakę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile słodkości, ja się niestety nie dostałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę takiej paczuszki. Tyle bardzo dobry słodyczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaaaaaa Cięęęęę ale raj ! <3

    Pozdrawiam serdecznie,
    http://natalena-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pralinki Wedlowskie Desery zachwycają smakiem. Eleganckie opakowanie sprawia, że są idealne na prezent ale sprawdzą się też jako dodatek do kawy i herbaty. Zdecydowanie polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger