Liebster Blog Award- nominacja

Otrzymałam dziś miłą informację. Otóż zostałam nominowana do tytułu Liebster blog Award na blogu Beztroskiejmamy :) 
Na samym początku chciałabym bardzo podziękować za tą nominację, jest mi niezmiernie miło, że mój blog został zauważony 😉😉 Kiedyś czytałam o tej zabawie, jednak nie spodziewałam się kompletnie, że ktoś mnie może nominować. 

Może zaczniemy od tego co to jest Liebster Blog Award?


Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym, np. na FB) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie możesz nominować bloga, który Cię nominował

 W taki właśnie sposób wygląda zabawa. Otrzymałam 11 pytań na które poniżej po kolei odpowiadam :)

1. Czym jest dla ciebie pisanie bloga?

Pisanie bloga jest dla mnie pewną odskocznią od życia codziennego. Jestem mamą 9 letniego już Kuby i prawie 8 miesięcznej Hani, więc na co dzień mam masę "roboty". Siadając przy komputerze mam chwilę dla siebie,  dla Was- czytających. Mogę wypowiedzieć się na wiele tematów i podyskutować z innymi ludźmi- co bardzo lubię. Staram się ciągle udoskonalać i mam nadzieję, że mi to wychodzi. Cieszę się, że moje pisanie nie zostaje niezauważone.




2. Co sprawia że pojawia się uśmiech na twojej twarzy?

Jest wiele takich rzeczy i sytuacji. Na pewno w pierwszej kolejności wymienię swoje dzieci, które od samego rana obdarowują mnie swoimi uśmiechami, więc i ja nie pozostaję obojętna 😊. Dodatkowo uśmiech na mojej twarzy wywołują komentarze, które pojawiają się na moim blogu oraz propozycje współpracy 😉. Ogólnie jestem bardzo pogodną osobą, więc uśmiech w moim życiu to podstawa dnia codziennego, bez problemu pojawia się na mojej twarzy. 




3. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?

Zawsze lubiłam pisać. Zaczęło się to jeszcze w podstawówce- namiętnie pisałam pamiętnik. Pomysł utworzenia bloga pojawił się po kilku latach udziału w różnych kampaniach Streetcom'u. Stwierdziłam, że pisząc dotrę do większej ilości ludzi i będę mogła pisać obszerniejsze komentarze na temat danych produktów. I tak to w sumie się zaczęło 😉

4.Cenię ludzi którzy...?

Najbardziej cenię ludzi którzy są szczerzy i prawdziwi. Wolę milion razy usłyszeć coś przykrego, ale prawdziwego, niż słodzonego a oszukanego. Dzięki szczerości można nauczyć się nie popełniać poczynionych wcześniej błędów, można nauczyć się zaakceptować siebie w 100% , oraz nauczyć się asertywności. Ludzie zakłamani, udający kogoś kim nie są, niestety- nie zagrzeją długo miejsca wśród moich znajomych. Mam mało bliskich przyjaciół- ale przynajmniej szczerych i prawdziwych. 

5. Miejsce do którego wracasz z sentymentem?

Jest to miejscowość Głuszyn. Mój wujek posiada tam działkę z własnym dojściem do jeziora. Spędziłam tam każde wakacje dzieciństwa. Przepiękne wspomnienia, cudowne miejsce. Jeżdżę tam do dziś. Mam nadzieję, że moje dzieci będą również miło wspominać wakacje. 




6. Co lubisz robić w wolnej chwili?

Zależy od mojego humoru. Jak wspomniałam wcześniej, lubię pisać- więc często moja wolna chwila jest zajmowana blogowaniem. Lubię również czytać książki- staram się robić to coraz częściej. Jednak w tej chwili najwięcej czasu poświęcam mojej córeczce Hani. Razem czytamy, śpiewamy czy śpimy 😂

7. Szpilki czy trampki?

Trampki. Nie jestem typem kobiety eleganckiej- mimo że czasami mam na to ochotę. Cenię sobie jednak wygodę i czas- w szpilkach z fotelikiem z dzieckiem w środku ciężko byłoby biegać po mieście 😛. Mam jednak kilka par i zakładam szpilki kiedy trzeba. 

8. Ile czasu w tygodniu poświęcasz na blogowanie?

Szczerze mówiąc nie liczyłam. Na pewno jest to kilka godzin, jak nie kilkanaście 😋😋😊😉😉😋

9. Twoja ulubiona książka?

Jest ich kilka. Największy sentyment mam do "Robinsona Crusoe" D.Defoe - uwielbiam ją czytać i lubię do niej wracać.
Lubię również "Przydrożne Krzyże"- J. Deaver'a, oraz "Mitologię Grecką" Parandowskiego 😀

10. Czym zajmujesz się oprócz blogowania?

Aktualnie jestem na urlopie macierzyńskim, więc zajmuję się dziećmi i domem. Niektórych to męczy, ja jednak uwielbiam być "kurą domową". Dbam o dom, gotuję, uczę się i bawię z dziećmi. Oprócz tego robię również zdjęcia- przeważnie są to krajobrazy, które później mój tata maluje (jest artystą plastykiem). 






11. Co wyprowadza cię z równowagi?

Jest tego sporo! 😤
Przede wszystkim spóźnialstwo - normalnie nienawidzę kiedy ktoś się spóźnia. Skoro umawiamy się z kimś na daną godzinę, oznacza to że masz być w tym konkretnym czasie i koniec kropka. Szanujmy czas swój jak i innych. Jeśli my będziemy punktualni, może inni nauczą się tego od nas. Dlaczego napisałam może? Mój mąż od 5 lat nie może się tego nauczyć- największa jego wada! Wrrr!!!
Hipokryzja- nie cierpię, nie znoszę, nienawidzę! 
Trzecia sprawa- nie znoszę, kiedy ktoś nie ma racji a upiera się przy swoim. Nawet jak udowodnisz mu że się myli. Masakra. 

Mam nadzieję, że moje odpowiedzi są na tyle wyczerpujące, aby Cię usatysfakcjonować Beztroskamamo 😊😉

Teraz czas na moje pytania i listę nominowanych przeze mnie blogów :)

1. Co Cię skłoniło do pisania bloga?
2. Bez czego nie wyobrażasz sobie swojego dnia?
3. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga?
4. Czy Twoi bliscy wiedzą że piszesz? Jaka była ich reakcja?
5. Jaka była Twoja najlepiej wspominana współpraca?
6. Twoje największe marzenie.
7. Czy masz jakieś swoje życiowe motto? Jakie?
8. Co Cię najbardziej wyprowadza z równowagi?
9. Co robisz żeby się odstresować?
10. Kim chciałaś być w przyszłości będąc dzieckiem? Czy zrealizowałaś swoje marzenie?
11. Czym się zajmujesz oprócz pisania bloga?

Lista nominowanych przeze mnie blogów:


Na pytania możecie odpowiadać w komentarzu pod tym postem lub na swoim blogu. Prosiłabym wtedy o link do wpisu również w komentarzu poniżej 😊


26 komentarzy:

  1. Ojej zaskoczyłaś mnie tą nominacją :) dziękuję :*
    Tylko teraz mam dylemat - odpowiedzieć na pytania już na dniach czy połączyć je do wpisu urodzinowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decyzja leży po Twojej stronie :) Ja czekam z niecierpliwością na odpowiedzi :D

      Usuń
    2. A chyba połącze. Wpis urodzinowy ma być na zasadzie pytań i odpowiedzi to akurat :)
      Ps. Jeśli chcesz mi jeszcze jakieś zadać to śmiało. Na Instagramie lub Facebooku gdzie wygodniej :)

      Usuń
    3. Wiem :) Czytałam :D

      Usuń
  2. Fajna akcja, można się dowiedzieć czegoś o danej osobie. Ale nie przepadam za takimi łańcuszkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każdy ma swoje zdanie :) Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  3. Aww, gratulacje! Wielu blogerów marzy o takiej nominacji! To wspaniałe uczucie, gdy ktoś docenia naszą pracę, a zwłaszcza wtedy, gdy sprawia Nam to przyjemność. Zresztą... Nie dziwię się. Jak najbardziej zasłużyłaś, bo masz świetnego bloga! 😀
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudowne zdjęcia! pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, ale nie mogę uwierzyć, że wyglądając tak młodziutko można mieć już takiego dużego dzieciaczka :D Świetny blog. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale ja mam 31 lat hehe :D także można. Urodziłam nawet nie będąc juz nastolatką :P miałam 22 lata ;)

      Usuń
  6. Aż pozazdrościć takiej nominacji ! Ale w pełni na nią zasługujesz, wydajesz się bardzo sympatyczna a Twoje opisy są po prostu świetne ;)

    Mój blog

    Obserwuje i pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za nominację. Już raz byłam nominowana w tej zabawie. Postaram się na weekend coś wykombinować i odpowiedzieć na pytanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna akcja i możliwość poznania rewelacyjnych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie cierpię, gdy ktoś się spóźnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne dzieciaczki :)
    Bardzo lubię tego typu posty :) Widzę podobieństwa - też cenię u ludzi szczerość i wolę usłyszeć najgorszą prawdę niż najpiękniejsze kłamstwo. Spóźnianie się i hipokryzja mnie także wyprowadzają z równowagi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger