ROMWE- moja wishlista


Ostatnio spotykam się coraz częściej z blogami, które próbują podjąć współpracę ze sklepami odzieżowymi. Postanowiłam również próbować swoich sił- a co tam, może się uda?! Firma, która zgodziła się na współpracę, jeśli oczywiście klików będzie wystarczająco dużo to ROMWE.


Na stronie tej właśnie firmy możemy znaleźć dużo ciekawych jak dla mnie ciuchów i dodatków. 😊

Nie od dziś wiadomo, że ciuchy to raj dla każdej kobiety. 

Ja od pewnego czasu przestałam kupować ciuchy dla siebie, a wszystko za sprawą mojej córeczki Hani, na której skupiłam się bardzo mocno. 

Czas i pora coś zmienić i zadbać również o siebie.
Co wypatrzyłam na stronie tej firmy dla mnie? Oto moja wishlista:


 KLIK

















To wszystko co sobie wypatrzyłam :)
Teraz moja prośba do Was,
chciałabym, aby każda z Was kliknęła chociaż raz w każdy link :) 
Pięknie dziękuję za pomoc :)

Bawicie się w takie rzeczy? Udało się Wam coś w ten sposób osiągnąć? 








26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja nie znam, mam nadzieję że uda mi się poznać markę hehe :D

      Usuń
  2. super ciuszki. mi się bardzo spodobała ta czarna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam każdego rodzaju chokery! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wishlista! Bardzo mi się podoBaja te ciuchy a buty szczególnie! Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, super rzeczy sobie wypatrzyłaś ^^ Wiele z nich wpadły nam w oko i my również kupiłybyśmy je z chęcią :) Taką rzeczą jest np. narzuta lub te chokery! ^^ Szkoda, że już mamy ich 8 :D Buziaki ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie mi tak się podobają że szok :) a chokera nie mam jeszcze ani jednego ;)

      Usuń
  6. Ta torebka jest super, trochę poklikałam ;)
    Zapraszam do mnie https://13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się czarna tuniko-sukienka :P

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka fajna ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam, ale najbardziej mi spodobała się czarna sukienka i szara torebka :)www.facebook.com/ArtystycznaNiteczka/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. poklikanie ;) świetne rzeczy wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger