czwartek, 23 lutego 2017

Rozdanie na Dzień Kobiet

Dzień kobiet zbliża się wielkimi krokami. Jedne z nas lubią go obchodzić, inne nie. Ja jednak postanowiłam przygotować dla Was rozdanie w którym do zgarnięcia kilka kosmetyków z moich nadmiarów kosmetycznych 😉



W skład wygranej wchodzą:

  • Voucher na zakupy w sklepie FARMONA na kwotę 20 zł
  • Krem do rąk Le Petit Marseillais
  • Olejek do masażu dla dwojga od Farmony
  • Tusz do rzęs LOVELY PUMP UP
  • Woda perfumowana wzorowana zapachem Chloe- Chloe od Lane Perfumy Ambra
  • Mleczko do ciała Odżywcze od NIVEA


Co należy zrobić aby zdobyć powyższą nagrodę?
  1. Przekonać mnie w komentarzu, że to właśnie Ty powinnaś zgarnąć powyższy zestaw.
  2. W treści komentarza zostawić swojego maila do kontaktu w przypadku wygranej.
  3. Udostępnić baner konkursowy na facebooku, instagramie lub swoim blogu. 
Dodatkowo będzie mi niezmiernie miło jeśli polubisz mój funpage na facebooku , instagramie i google +.

Wzór zgłoszenia w komentarzu:

1. Powinnam wygrać, bo...
2. adres mailowy
3. Udostępniłam baner tu: (podać link)
4. Lubię fb jako
5. Obserwuję insta jako
6. Obserwuję google + jako
7. Obserwuję w blogerze jako


Regulamin :
1. Konkurs trwa od dnia 23.02.2017 do dnia 08.03.2017 do godziny 23:59. Zgłoszenia przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę!
2. Organizatorem konkursu jestem ja, czyli autor bloga www.zuzkapisze.blogspot.com
3. Sponsorem nagród jest blog zuzkapisze.
4. Zgłoszenia przyjmowane są w formie komentarza pod postem konkursowym na blogu.

5. Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić wszystkie wymagane warunki .



6. Aby konkurs został uznany za ważny udział w nim musi wziąć przynajmniej 15 osób. Jeśli do 8 marca tyle osób się nie zgłosi, konkurs będzie ponownie ogłoszony. 



7.  Uczestnikami konkursu mogą być tylko osoby pełnoletnie.

8.  Spośród wszystkich zgłoszeń drogą losowania wybiorę zwycięzcę, do którego trafi zestaw konkursowy przedstawiony powyżej.

9.  Wyniki ogłoszę w formie filmu lub screenu ukazującego losowanie w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu.

10. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową, a wyniki zamieszczę zarówno na blogu jak i funpage'u https://www.facebook.com/ZuzkaPisze/

11. Nagroda zostanie wysłana na koszt organizatora, czyli mój.

12. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

13. Zamieszczając komentarz będący zgłoszeniem do konkursu uczestnik wyraża zgodę na akceptację niniejszego regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883).

14. Zwycięzca ma obowiązek podać swoje dane adresowe w ciągu 3 dni od otrzymania maila o wygranej. W przeciwnym wypadku losowanie będzie powtórzone.


26 komentarzy:

  1. 1. Obserwuję jako Karolina
    2. Powinnam wygrać, bo zestaw bardzo mi się podoba i cieszyłabym się niezmiernie, gdyby nagroda przypadła właśnie mnie. Byłby to świetny prezent z okazji Dnia Kobiet, a jak wiadomo, w tym dniu kobieta powinna czuć się jak księżniczka. A co bardziej uszczęśliwia kobietę niż nowe kosmetyki? :)
    3. karolinafig1@op.pl
    7. Obserwuję google + jako Karolina (karolinafiglerowicz@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.
      Dziękuję za udział i życzę powodzenia!

      Usuń
  2. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Masz dobry gust. A jeśli kiedyś będziesz brać ślub zapraszam do mnie:
    samochód do ślubu Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Powinnam wygrać, bo uwielbiam testować kosmetyki, a żadnego z tych jeszcze nie miałam. Te kosmetyki na pewno by się u mnie nie zmarnowały! :D
    2. adres mailowy: kamolx@onet.pl
    3. Udostępniłam baner tu: http://tocokobietylubianajbardziej1.blogspot.com/
    4. Lubię fb jako: -
    5. Obserwuję insta jako kamila987654
    6. Obserwuję google + jako Lady Blue
    7. Obserwuję w blogerze jako Lady Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2. Dziękuję za zgłoszenie. Powodzenia!

      Usuń
  4. 1. Obserwuję jako: Beauty B.
    2. Powinnam wygrać, bo myślę, że wszystkie kosmetyki sprawdziłyby się u mnie, chociaż nigdy nie używałam tej wody perfumowanej i to właśnie ona w Twoim rozdaniu kusi mnie najbardziej. Lubię testować wszelkie zapachy ;)
    3. adres mailowy: monika2003@vp.pl
    4. Udostępniłam baner tu: http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    5. Lubię fb jako: Beauty .
    6. Obserwuję insta jako: aga.aga62
    7. Obserwuję google + jako: Beauty B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3. Dzięki za wzięcie udziału. Życzę Ci powodzenia :)

      Usuń
  5. Dlaczego ja powinnam wygrać? Jestem mamą 3 synów i przez co nie mam czasu wgl dla siebie. Jak ide na zakupy żeby kupić coś sobie to i tak jak zawsze wracam z całą torba różności dla moich chłopaków :) damski prezent to była by miła odmiana :) mail: aleksandra.trylag@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. 4. Powodzenia! :D Wiem co to za ból te zakupy ;) Wiecznie dzieciaki obkupuję hehe

      Usuń
  6. Życzę powodzenia :) Większość tych kosmetyków już miałam, więc dam szanse innym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Powinnam wygrać, ponieważ w wygranej znajdują się kosmetyki, których jeszcze nigdy nie miałam okazję testować! PRAWIE wszystkie, bo dostrzegam ulubiony tusz do rzęs, który jest moim KWC! Moja miłość, a raczej moich rzęs! :D
    Uwielbiam testować nowości, więc myślę że byłaby to idealna paczucha dla mnie. Żaden z tych kosmetyków z pewnością by się u mnie nie zmarnował, a może któryś z pozostałych również stał się moim ulubieńcem. A do tego wiadomo.. Wymarzony prezent w Naszym Dniu!:)
    2. adres mailowy: swiaturody159@gmail.com
    3. Udostępniłam baner tu: http://swiaturody159.blogspot.com
    4. Lubię fb jako: - - -
    5. Obserwuję insta jako: swiaturoody
    6. Obserwuję google + jako: Karolina W
    7. Obserwuję w blogerze jako: swiaturody159

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5. Dzięki za udział i powodzenia :D

      Usuń
  9. 1. Powinnam wygrać, bo...nie miałam okazji testować tych kosmetyków (prócz maskary), a byłoby miło, gdyby taka okazja się pojawiła
    2. adres mailowy kasdwaraz@gmail.com
    3. Udostępniłam baner tu: http://rudywlos.blogspot.com/search/label/banery
    4. Lubię fb jako
    5. Obserwuję insta jako rudy_wlos
    6. Obserwuję google + jako rudy włos
    7. Obserwuję w blogerze jako rudy włos

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :-) ! Powinnam wygrać, gdyż częścią zestawu podzielę się z przyjaciółkami i opowiem im o Twoim blogu :-). Dzieki temu nie tylko ja będę szczęśliwa ale uszczesliwie też swoje przyjaciółki i samą Ciebie, gdyż Twój blog polubi kilka następnych osób. Mail tuska4@o2.pl. fb - Natalia mor. Instagram - nie pamiętam. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Powinnam wygrać, Bo uwielbiam zapełniać łazienkę nowymi kosmetykami
    2. adres mailowy ulas1987@wp.pl
    3. Udostępniłam baner tu: https://m.facebook.com/ZuzkaPisze/photos/a.438965182895186.1073741829.432163906908647/701717516619950/?type=3&source=48&ref=bookmarks
    Lubię i obserwuje jako Urszula Urszula 😄

    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Powinnam wygrać, bo czuję się kobieco
    gdy zmysłową woalką otulam swoje ciało,
    aby kusząco i zmysłowo się prezentowało.
    Pewność siebie i uśmiech kobiecość moją eksponuje,
    a mój mąż każdego dnia się we mnie zakochuje.
    Radosna, pełna wdzięku i godna zatracenia,
    spełniają się też moje marzenia gdy cudowny zestaw testować tak bym chciała.
    Kiedy domowe SPA sobie przygotowuję,
    bardziej kobieco się czuję.
    Zrelaksowana i odprężona,
    po domowym SPA jestem jak nowo narodzona.
    Kiedy od ukochanego słyszę słowa:
    "jesteś piękna i wyjątkowa żona".
    2. adres mailowy koffee@onet.pl
    3. Udostępniłam baner tu: https://www.facebook.com/kinga.malina.14#
    4. Lubię fb jako Natasha Jas
    5. Obserwuję insta jako doolary12
    6. Obserwuję google + jako Natalia J.
    7. Obserwuję w blogerze jako nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 9. Dziękuję ślicznie za bardzo kreatywna odpowiedź i zgłoszenie.

      Usuń
  13. 1. Powinnam wygrać, bo CEnię sobie kosmetyki, które
    Troszczą się o moją skórę,
    Ambitnie ją traktują,
    Pielęgnują dokładnie,
    Hołubią niemal przesadnie,
    Intensywnie łagodzą,
    Lepiej niż inne pomogą!
    2. adres mailowy saszka234@gmail.com
    3. Udostępniłam baner tu: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1882135692063706&id=100008018799239&pnref=story
    4. Lubię fb jako Saszka Kołodziej
    5. Obserwuję insta jako saszkasledzitrendy
    6. Obserwuję google + jako Saszka K
    7. Obserwuję w blogerze jako Saszka K

    OdpowiedzUsuń
  14. KONIEC Przyjmowania zgłoszeń!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2016 ZuzkaPisze , Blogger