Walentynkowa niespodzianka od FARMONY

Walentynki to dzień, w którym zakochani wyznają sobie miłość, wręczają sobie prezenty, wychodzą na randki... Do Polski obchody walentynkowe trafiły wraz z kultem świętego Walentego z Bawarii i Tyrolu. Jednak nie o tym będzie mój post. Z okazji walentynek, Farmona przygotowała mi prezent, który otrzymałam wczoraj. 


Czekałam wczoraj na kuriera, który miał przywieźć mi perfumy, które zamówiłam. Jednak kiedy otrzymałam telefon, że paczka przyszła na mój poprzedni adres, trochę się zdziwiłam. Przecież zmieniałam adres zanim złożyłam zamówienie. Dogadałam się z kurierem i odebrałam wyczekiwaną przesyłkę.


Jakież było moje zdziwienie, kiedy zobaczyłam, że paczka opakowana jest taśmą z napisem FARMONA. No przecież ja nic nie zamawiałam, nie brałam udziału w żadnym konkursie, a na współpracę trochę za wcześnie... Jednak bez zastanowienia zabrałam się za rozpakowywanie pudełeczka. 

Oto co znalazłam w środku:


  • Migdałowy peeling do mycia ciała Sweet Secret 
Specjalnie opracowana, bogata receptura, na bazie ekstraktu ze słodkich trufli i migdałów nie narusza równowagi lipidowej i nie wysusza skóry, poprawiając jej kondycję i wygląd. Łagodne środki myjące i peelingujące drobinki zanurzone w cudownie lekkim, pachnącym żelu dokładnie oczyszczają skórę, usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, poprawiając mikrokrążenie i pobudzając skórę do odnowy. Regularne stosowanie migdałowego peelingu pod prysznic zapewnia uczucie wypielęgnowanej i aksamitnie gładkiej skóry, a wyjątkowo apetyczny, zniewalająco słodki zapach uwalnia od stresu, wycisza i relaksuje, wprowadzając w stan ogólnego odprężenia i zadowolenia.

AKTUALNA CENA NA STRONIE PRODUCENTA: 3,75 zł!!!


  • Kokosowy krem do rąk i paznokci Sweet Secret 
Wyjątkowy kosmetyk o przyjemnej, aksamitnej konsystencji i urzekającym, egzotycznym zapachu został stworzony z myślą o tym, by rozpieszczać zmysły i ciało. Powstał na bazie olejku kokosowego i mleczka bananowego, dzięki czemu zapewnia doskonałą pielęgnacje skóry rąk i paznokci. Intensywnie nawilża i głęboko odżywia skórę oraz sprawia, że dłonie na długo zachowują gładkość i delikatność. Dodatkowo wyjątkowo apetyczny, zniewalająco słodki zapach egzotycznych owoców, zapewnia doskonały nastrój i uczucie komfortu.


  • Żel do mycia ciała DLA DWOJGA z serii I Love You

  • Olejek do masażu DLA DWOJGA z serii I Love You


  • Voucher 20 zł na zakupy w sklepie FARMONA



Cała paczka jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Na facebooku otrzymałam informację, że prezent jest po prostu z okazji Walentynek, producent chciał, aby mój dzień był słodki 💗💗💗

Produktów nie znałam wcześniej i mam nadzieję, że okażą się strzałem w dziesiątkę. Pachną kusząco. Ale jakie mają działanie, dowiem się wkrótce. 



7 komentarzy:

  1. Dla mnie raj :) bardzo dawno temu miałam peeling migdałowy to była malutka próbka jeszcze do tego firmy której niestety nie pamiętam :( ale miał cudny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie otwieram peelingu, muszę skończyć ten co mam :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę :) Idę zajrzeć na stronkę, skończyło mi się akurat kilka rzeczy :D
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokosowy krem do rąk mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ponoć te paczki dostały osoby, które brały udział w konkursie z jantarem ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger