AUSSIE Miracle Recharge FRIZZ REMEDY

Prezent / współpraca barterowa

Bardzo wiele czasu zajęło mi znalezienie odpowiedniej odżywki na moje niesforne włosy. Pewien czas temu trafiłam na odżywkę AUSSIE w Rossmannie i postanowiłam ją wypróbować. Czy okazała się dobra? Przeczytasz dalej.
W zeszłym roku miałam możliwość udziału w kampanii AUSSIE MOIST, która okazała się nie najlepsza dla moich włosów. Jednak zapach tych kosmetyków uwiódł mnie i postanowiłam wypróbować również inne linie tej marki. 

Na tę odżywkę trafiłam przypadkiem. Była świetna promocja i zapłaciłam za nią 9,99 zł. Stwierdziłam, że nawet jeśli okaże się niewypałem, to nie będzie mi szkoda kasy.




Co mówi o niej producent: 

Odżywiająca mgiełka do włosów przesuszonych z olejkiem z australijskich orzechów makadamia. Oaza dla włosów, które potrzebują nawilżenia. Rozprowadź równomiernie na suchych lub mokrych włosach. Odżywka bez spłukiwania. Wygładza i kontroluje niesforne kosmyki. Ratunek dla słabych i zmęczonych włosów. 

Pojemność 250 ml




Moje włosy nie należą do łatwych w układaniu. Są grube, ciężkie, gumki na nich pękają. Od pewnego czasu zaczęły robić się szorstkie w dotyku, nie ładnie przy tym wyglądając. Po każdym myciu nakładam na nie maskę, jednak mycie nie jest moją codziennością. Myję głowę średnio 2 razy w tygodniu max. 

Rozczesanie ich po umyciu to nie lada wyzwanie. Plączą się okrutnie. Od kiedy zaczęłam używać odżywki, którą Wam prezentuję- nie mam tego problemu. Włosy od razu po spryskaniu robią się gładkie i podatne na czesanie. Nie są obciążone jak w przypadku stosowania innych odżywek, nie przetłuszcza co również jest dla mnie wielkim plusem. 

Leżąc w szpitalu, użyczyłam tę odżywkę koleżankom z sali, bo nie miały ze sobą nic z takich produktów, a woda tam była koszmarna i robiła co chciała z naszymi włosami. Jednogłośnie stwierdziły, że po wyschnięciu efekt gładkiego włosa się utrzymuje. Jedna nawet powiedziała, że takie włosy ma tylko po wyjściu od fryzjera. Także nie jest to tylko moja opinia. 



Czy miałyście okazję ją stosować? Jakie macie wrażenia po zastosowaniu? 

Komentarze

  1. świetne mają produkty do włosów i cudnie pachną.
    mialam kiedyś próbki i genialne były. moze sie kiedys zaopatrze w pełnowymiarowe produkty od nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona tylko z tej odżywki, po szamponach moje włosy były jak siano :(

      Usuń
  2. Znam Aussie, ale u mnie totalnie się nie sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam tej odżywki, ale dobrze, że Tobie służy ;) i super cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie koniecznie muszę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym je przytuliła, a zwłaszcza ta mgiełke 😍 zwłaszcza, że niekoniecznie trzeba płukać wlosy 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę mnie do niej zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie testowałam ale wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam produktów aussie, ale chyba się skuszę, zwłaszcza,że nie trzeba tej odżywki spłukiwać. Ja od dłuższego czasu spryskuje włosy jedwabiem z keratyną i działa wspaniale! Dotychczas włosy mi się puszyły i strasznie plątały, natomiast po tym specyfiku są piękne i gładkie :)
    Co do czesania mokrych włosów: opinię są podzielone, podobno to nie jest korzystne dla naszych włosów. Kiedyś czesałam je zaraz po umyciu,ale teraz już tego nie robię (głównie dlatego,że wyrwałabym sobie większość włosów :P).
    Wpis jak zawsze świetny i na najwyższym poziomie! Podsumowując: lecę dzisiaj szukać aussie!
    Dystyngowana P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, mi wszyscy fryzjerzy mówią żebym czesała mokre. Mam tak grube i gęste że inaczej się nie da. A jak dzwonie rezerwować kolejkę u nich to mam zaznaczyć że Zuza z Grubymi włosami żeby odpowiednią ilość czasu zaznaczyć. Farbowanie to ok 4-5 godzin

      Usuń
  9. Ja również nie znam marki , z chęcią w najbliższym czasie zobaczę jak zadziała na mnie.
    Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam praktycznie takie same włosy jak Ty i najlepiej u mnie sprawdza się olejek arganowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam te kosmetyki tylko trochę " inną serie " i jestem bardzo zadowolona :D A ich zapach bardzo do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ale słysząłam o nich duzo dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam produkty tej firmy i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. znam i kocham, to co robi z włosami to magia

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam, używam, uwielbiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam przyjemności używać, ale po Twojej recenzji na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do tej pory nie używałam kosmetyków tej firmy, ale chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam odżywkę z tej firmy i kompletnie się u mnie nie sprawdziła. Ciekawa jestem czy to by działało.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i kopiowanie zdjęć mojego autorstwa. Nie zgadzam się na pozostawianie reklam na moim blogu. Każdy komentarz z linkiem widocznym lub ukrytym zostaje automatycznie usunięty.

Instagram