Kaszki SMAKIJA Kampania od TRND #ZakochaniWSmaku


Jak wspominałam na facebooku, mój mąż dostał się do kampanii kaszek SMAKIJA. Był bardzo zadowolony z tego faktu, ponieważ uwielbiam tego typu desery mleczne. Ja postanowiłam pomóc mu w kampanii i napisać Wam kilka słów o nich.
Od razu mówię, że osobiście nie jestem zwolenniczką kaszy manny na słodko- wolę ją najzwyklejszą z mlekiem, beż żadnych dodatków. Mąż jednak jest w tej kwestii "łasuchem" więc wysłał swoje zgłoszenie do testów. 

Na zdjęciu pokazuję Wam tylko 4 kaszki, bo zapomniałam zrobić zdjęć jak było ich więcej 😋, poza tym przy moim mężu zniknęły błyskawicznie.

W sklepach w mojej okolicy niestety nie mogliśmy znaleźć wszystkich wariantów smakowych, więc o każdym nie mogę Wam niestety opowiedzieć. 




Znaleźliśmy takie smaki jak:

  • śmietankowa
  • z sosem z owoców leśnych
  • z cynamonem i jabłkiem
  • z sosem z malin 
  • sosem z wiśni
Nie mogliśmy dostać w naszym mieście smaków:
  • z czekoladą
  • z sosem z truskawek
  • z cynamonem
Nie wiem czy jest to spowodowane tym, iż są takie pyszne, że rozchodzą się jak pyszne bułeczki, czy są trudno dostępne w hurtowaniach.



Co mogę Wam o nich napisać. 

Smakija Kaszka Śmietankowa to kasza manna na pełnym mleku i śmietance, siła prostoty i prawdziwa finezja smaku, absolutny klasyk wśród deserów Smakija. Tyle pisze o niej producent. Ja akurat tego wariantu próbowałam i dla mnie nie ma żadnego WOW i moim zdaniem jest przesadnie słodka. Mąż jednak jest nią zachwycony i jest to jego numer 1 ze wszystkich smaków. 

Kaszka z sosem z owoców leśnych, to coś dla wielbicieli kremowej delikatności i soczystych, owocowych nut. Według mojego męża jest najmniej słodka ze wszystkich (szkoda, że nie dał mi spróbować), a smak owoców leśnych wyraźnie się przebija i jest lekko kwaskowaty. Coś co mogłabym polubić 😉

Kaszka z sosem z wiśni, to wyśmienity smak i niezwykła przyjemność dla prawdziwych smakoszy. Zakochaj się w wyrazistym, owocowym smaku. Była to kaszka która średnio smakowała mężowi, ale ze względu na to, iż mąż nie lubi wiśni. 

Kaszka z cynamonem i jabłkiem, smak przypominający dzieciństwo. Mąż mówi, że bardzo kojarzy mu się z szarlotką babci. Wyrazisty smak cynamonu przyjemnie rozgrzewa i pobudza kubki smakowe. Jego druga ulubiona kaszka. 

Kaszka z sosem z malin, to smak, który przywróci Ci pełnię lata. Pozwól sobie na chwilę słodkiego zapomnienia. Ta kaszka najbardziej kojarzy się z domowym smakiem kaszy manny z syropem owocowym. Mój mąż mówi, że jego mama zawsze robiła taki wariant smakowy- i ma do niej sentyment. 

Znajomi, którzy otrzymali od nas kaszki są zadowoleni z możliwości testowania. Większość z nich ma sentyment do właśnie kasz zrobionych w taki sposób i uwielbiają zatracić się w chwili przyjemności smakując je z radością.



Ktoś z Was testował Smakiję? Jakie macie o niej zdanie?


4 komentarze:

  1. Smacznego testowania :) sama kiedyś kupię na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaszki Smakija to idealna propozycja na niewielki głód. To doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Kaszki występują w ośmiu wariantach smakowych. Moim faworytem jest zdecydowanie kaszka z sosem z malin. Kaszki to pyszny i sycący deser, który zaspokoi, każde wymagające podniebienie. Zdecydowanie polecam i zachęcam do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam okazję testować te kaszki - dla mnie odrobinę za słodkie ale mąż się zajadał wiec to chyba męski deserek :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaszka Smakija to doskonała propozycja na zaspokojenie pierwszego głodu. Już jeden kubeczek wystarczy, aby burczenie w brzuszku ustało. Jej smak jest idealny, a dodatkowo występują aż w 8 różnych wariantach smakowych. Bez problemu każdy z nas trafi na swojego faworyta. Kaszka Smakija na pewno podbije serce i tego małego i dużego. Znakomicie sprawdzi się w pracy, szkole czy podróży.

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.
Proszę również o NIE DODAWANIE LINKÓW- jak będę chciała Cię odwiedzić dojdę po nazwie użytkownika.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger