Opróżniamy Kosmetyczki Naszych Panów – kosmetyki do pielęgnacji ciała


Kolejny tydzień za nami, a zabawa z TRUSTEDCOSMETICS nadal trwa w najlepsze. W tym tygodniu pokazujemy jakie kosmetyki do pielęgnacji ciała posiadają nasi panowie. 
W tej dziedzinie u mojego męża co chwila są zmiany. Nie ma ulubionego żelu czy mydełka.Kupuje to co akurat wpadnie mu w oko, albo ja przyniosę z zakupów. Na pewno musi odpowiadać mu zapach. Jaki jest jego ulubiony? Na pewno świeży, lekki, nie przytłaczający. Nie przepada za ciężkimi zapachami podobnie jak ja. Każdy żel jaki ma lub miał, taki zapach właśnie posiada. 

Znowu za wiele Wam nie pokażę, bo troszkę rzeczy mu się skończyło. Znowu jesteśmy przed zakupami ;) Jakoś tak się składa. Czasem nie zdążę podchwycić pustych opakowań, żeby Wam je pokazać w denku, teraz również mamy taką sytuację.

Aktualnie w łazience do pielęgnacji ciała stoją trzy kosmetyki- trzy żele pod prysznic. 



Oczywiście obowiązkowo ADIDAS, na wykończeniu czarny INSTINCT z Avonu, oraz Dove Men+ Care. 
Każdy z tych trzech żeli ma zapach lekki, świeży- idealny dla mnie :) Lubię kiedy mój mąż wraca z łazienki otulony takimi zapachami :) Tylko go schrupać wtedy :P 

Na zdjęciach nie ujęłam jeszcze Lactacydu i płynu Organic Life do higieny intymnej, których również używa. 

Wracając do żeli do najczęściej pojawiają się u nas ADIDAS i AXE. Są łatwo dostępne i w dobrych cenach.

Balsamów do ciała, dłoni i stóp mąż nie używa. Jeśli chodzi o antyperspiranty i tym podobne to myślę, że zaliczę je do zapachów i w poście o nich właśnie pokażę co ma.

Tyle w temacie. :)



24 komentarze:

  1. Mój mąż ma swoje ulubione żele pod prysznic. Jak tylko wpadnie mu pod rękę Ziaja kokosowy albo kakao to kupuje. Teraz stoi FA kokosowy. Używa też adidas i Axa (ma swoje ulubione zapachy, które pociągają ;-) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam męskich kokosowych kosmetyków o.O

      Usuń
  2. Nie miał mój mąż chyba jeszcze żadnej z tych rzeczy, ostatnio bardzo często kupujemy coś z Nivea :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój facet aktualnie używa tego, co ja mu kupię :D więc jesteśmy OBOJE zadowoleni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż jak martyny tez używa tego co mu kupie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze pierwszy raz widzę śmieci na blogach :)
    Mój stary używał tego Adidasa, ale stwierdził, że to nie to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmieci?? To że nie pasuje TWOJEMU mężowi nie oznacza że to śmieci. Większość facetów tego używa i żyją.

      Usuń
    2. moze jej chodzilo o zużyte produkty? ;p

      Usuń
  6. Oo super post, rzadko kto pisze o produktach dla mężczyzn, a tutaj spotykam taki post, cieszę się że na niego trafiłam! Będę mogła zainspirować chłopaka :D
    Obserwuję ! ♥
    Zapraszam : https://diamentoowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. męskie żele pod prysznic są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moj skromny chlop nie powiem zeby byl wybredny. Zazwyczaj leci zel adidas - kazdego rodzaju. Czasem sie zdarzy, ze i moj Dove skubnie, a wtedy nasz 8 letni syn kiedy nie zauwazy, ze tata byl pod prysznicem poczuje unoszacy sie zapach z lazienki i pyta mnie: kapalas sie mama? O taaaaak synku 😜😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to syn moich żeli używa hehe :D

      Usuń
  9. W naszym przypadku jest tak, że mój facet używa wszystko co ja zakupie xd wiec jego zapach zależy tylko ode mnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty z Adidasa również goszczą u nas w łazience! Mój chłopak uwielbia tą marką (a nie łatwo go zadowolić)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wpis, rzadko spotykany.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mojego chłopaka też od czasu do czasu gości ten żel z Avonu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam męskich ale damskie z tych firm się u mnie sprawdzają 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój też musi mieć swoje ulubione, ale często zmienia zdanie! Dlatego niech kupuje sobie sam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój często sam sobie kupuję to na co ma ochotę :) ale z Avonu od dawna używamy tych samych żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój mąż ma w tej chwili nadmiar żeli pod prysznic bo aż 5 i używa ich na zmianę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger