Prima Finezja- kampania od Streetcom


Doczekałam się kuriera i paczki z kampanii Streetcom- Prima Finezja. Powiem Wam, że zawartość jest imponująca :) Zapraszam do zapoznania się z wnętrzem tego pudełeczka :)
Karton wygląda niewinnie. Nie jest jakiś wielki, czy ciężki. Wiadomo, kawa nie należy do zbyt ciężkich produktów. Ale przyznam bez bicia, że nie czytałam przewodnika ambasadora zanim otrzymałam przesyłkę i nie wiedziałam co znajdę w środku.



A więc w skład paczki wchodzą:

  • 2 kubki Prima
  • 2 kawy dla mnie 250g Prima Finezja
  • 12 opakowań 100g dla moich znajomych i bliskich.

Lubię pić kawę, zarówno czarną, z mlekiem jak i z ekspresu. Tą mam zamiar przetestować na każdy sposób :) 

Jaka jest w smaku- nie wiem- bo szczerze nigdy jej nie piłam.
Ten post jest po to, aby pokazać Wam zawartość więc dużo czytania nie macie :)




Ktoś z Was również dostał się do kampanii? A może nie macie jeszcze konta na Streetcom'ie? Polecam założyć TU. 

12 komentarzy:

  1. Świetna kampania! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również miałam szczęście dostać się do projektu. Smak kawy znam bardzo dobrze, ale z przyjemnością oddam się finezyjnemu doznaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście pije inna. Ale wow mega zapas. Ciekawy post i wogóle godny uwagi blog. Na pewno będę czesciej kuzniahome.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście pije inna. Ale wow mega zapas. Ciekawy post i wogóle godny uwagi blog. Na pewno będę czesciej kuzniahome.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Do kampanii się nie dostałam, chociaż osobiście piję jedynie Primę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawa mielona Prima Finezja to kawa o harmonijnym smaku oraz pięknym zapachu świeżo palonych ziaren. Ma delikatny niepowtarzalny smak. Mamy okazje testować kawę w kampanii marketingu rekomendacji Streetcom #dbamyowspolnechwile Występuje na rynku w różnych opakowaniach: 100g, 250g oraz 500g. Choć można spotkać również opakowania 275g, 550g oraz 750g. Kawa Prima Finezja wraca z powrotem do mojego domu i już w nim zagości na stałe. Bardzo polecam u nas gości już od kilku lat:) Przemo86

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger