Prima Finezja



Kawa. Jedna z najpopularniejszych używek na świecie i główne źródło kofeiny. Jakiś czas temu nie rozumiałam co ludzie widzą w piciu kawy. Jednak po wypiciu kilku filiżanek, również się od niej uzależniłam. 

Znam wielu ludzi, którzy nie wyobrażają sobie rozpoczęcia dnia bez "filiżanki" kawy. Mogą nie jeść śniadania, byle wypić chociaż trochę kawusi i można lecieć do pracy. Akurat do tej grupy ludzi nie należę. Lubię natomiast usiąść w ciągu dnia przy dobrej książce, blogu czy TV z kubkiem ulubionej kawy.

Pamiętam jak kilka lat temu sam zapach kawy mnie odrzucał. Wypić ją- to był dla mnie wyczyn. Źle się po niej czułam, drżały mi ręce i działała na mnie wręcz usypiająco. Znosiłam ją tylko w wersji rozpuszczalnej. Kiedy poznałam mojego męża, wszystko się zmieniło.

Na początku naszej znajomości spotykaliśmy się jako "kumple" i właśnie na przysłowiową kawę. On zawsze pił kawę mieloną, parzoną. Zapach świeżo zalanej kawy od tamtej pory kojarzył mi się z nim 💓- bardzo przyjemnie. To on nauczył mnie jak ją prawidłowo zaparzać, ile jej sypać i jak ją pić. Niby śmieszne, ale faktycznie poczułam różnicę. Od tamtej pory poznałam wiele smaków, które na prawdę się różnią. Ktoś, kto nie pije kawy na co dzień nie koniecznie czuje różnicę w smaku- ja potrafię.



Dzięki kampanii Streetcom, razem z mężem, mamy możliwość dokładnego zapoznania się ze smakiem, który oferuje nam PRIMA FINEZJA. Mimo, że ta kawa towarzyszy Polakom już od 25 lat, nigdy jej nie próbowałam. Jakoś ją omijaliśmy mimo, iż nie raz widziałam ją na półce sklepowej. Czemu? Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. 



Prima Finezja to kawa o harmonijnym smaku i urzekającym aromacie świeżo palonych ziaren. Skomponowana ze starannie dobranych ziaren. Za sprawą tradycyjnego procesu palenia oraz mielenia Prima Finezja uzyskuje niepowtarzalny, delikatny smak i pełny aromat.

Dzięki kampanii, nauczyłam się pić kawę na kilka sposobów ;) Piję ją typowo: sypaną do kubka i zalewaną wrzątkiem, jako latte, czy espresso. Możliwości jest wiele, więc bawimy się w testowanie ile się da. Najbardziej w tym wszystkim podoba mi się zapach, który unosi się w domu. Świeża kawusia- to jest to :D 

Jeśli nie macie konta na tej platformie to serdecznie polecam. Możecie w bardzo prosty sposób założyć je TU. 




Znacie Primę Finezję? Jakie macie o niej zdanie? Jestem ciekawa, jaką kawę pijecie, jeśli również lubicie ją pić :) 

28 komentarzy:

  1. Ja kawy nie piję wcale ale kojarzę ją ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to ulubiona kawa moich rodziców:) ja nic do niej nie nam, Ale zwyczajnie nie przepadam za kawami parzonymi, wolę rozpuszczalne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę rozpuszczalną :) moja mama pije często Primę i sb chwali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś wolałam rozpuszczalną :)

      Usuń
  4. Ja też wolę rozpuszczalną :) Kawa sypana doprowadza mnie do szału przez fusy :P zawsze muszę się ich napić :( Ale w pracy lubię pić tą z automatu,w którym mielone są ziarna, dzięki czemu fusy trafiają do oddzielnego pojemnika:) Czasami wypijam w ciągu dnia kilka kubków mojej rozpuszczalnej 😍 Zazdroszczę Ci możliwości udziału w takim teście. Chętnie bym poeksperymentowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla każdego coś innego- wiadomo :D

      Usuń
  5. Lubię Primę, ale zdecydowanie wole kawę rozpuszczalną. Jeżeli mi się skończy, to musze ułaskawić się zwykłą parzuchą, wtedy ją gotuje w dzbanku i piję z mlekiem, miodem i cynamonem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem kawomaniaczką, ale Primę rzadko kupujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem zwolennikiem kawy sypanej, ale przyznam, że ta także jest wspaniała z mlekiem ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam i jest to moja ulubiona kawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie piję kawy, usypia mnie i źle mi robi na żołądek niestety ale mój Mąż uwielbia! Aż zapytam go czy pił Primę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kupuję Primy, ale jestem wielką kawoszką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Noooo przy dobrej kawie usiasc to bezcenna chwila! ☺ zwlaszcza cieplej, co w moim przypadku czasem mija sie z celem. Firme znam, moja mama nie raz kupuje. Akurat lubie rozpuszczalna, ale zapach takiej zaparzonej unosi sie w calym domu 😍
    Zycze milych chwil i relaksu oraz spokoju przy Prima ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Żałuje, że nie dostałam się do kampanii bo kawa jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm ale mam smaka na tą kawkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie kawe a sie nie dostalam heheh

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kocham kawe, moje życie bez kawy to nie życie. Lubi rozpuszczalną ale fusianej tez sie napije.

    OdpowiedzUsuń
  16. oj aż bym się napiła takiej aromatycznej kawy, a przede wszytskim ciepłej;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie no ja za kawą nie przepadam jednak mojemu mezowi by posmakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem kawoszem. Jezeli już pijam to tylko rozpuszczalną z duża ilością mleka 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię zbytnio kawy, ale bardzo zachecasz do wypicia jej.❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kawa mielona Prima Finezja to kawa o harmonijnym smaku oraz pięknym zapachu świeżo palonych ziaren. Ma delikatny niepowtarzalny smak. Mamy okazje testować kawę w kampanii marketingu rekomendacji Streetcom #dbamyowspolnechwile Występuje na rynku w różnych opakowaniach: 100g, 250g oraz 500g. Choć można spotkać również opakowania 275g, 550g oraz 750g. Kawa Prima Finezja wraca z powrotem do mojego domu i już w nim zagości na stałe. Bardzo polecam u nas gości już od kilku lat:) Przemo86

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja sypaną kawę zazwyczaj piję u teściowej , ona nie uznaję kawy rozpuszczalnej. A tak stawiam zdecydowanie na rozpuszczalną bądz z ekspresu.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie kawa to tylko rozpuszczalna. Do innej jakoś sie nie moglam przekonac

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger