23 komentarze:

  1. Boskie ubrania ♡♡♡ uwielbiam ten wzór, ale mój narzeczony Twierdzi ze mi jie pasują :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też tak mówi, ale ja twierdzę inaczej :D

      Usuń
  2. Kocham wzór moro ! Cudne rzeczy !
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wybór <3 Bardzo podobają mi się ubrania moro i chętnie skusiłabym się na leginsy/spodnie! Teraz będziesz wyglądała pięknie, Fighterko!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam moro! A zieleń generalnie wydaje mi się, że dodaje uroku :

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie nie moj typ ale koszulkę to bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten organizer to chetnie adoptuje. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie i ja mam na niego ochotę.

      Usuń
  7. nie jestem fanką motywu moro, ale kroje bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  8. Moro bardzo modne w tym sezonie;) a co do segregatora to świetny jest, tylko na moją kolekcję przydałyby się chyba z 5 takich;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Moro to nie jest mój styl (pewnie ze względu na wiek) ale u kogoś bardzo mi się podoba :)
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Militarnie widzę 😉. Bardzo fajne wybory 👍🏼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wszystko co z moro związane :D

      Usuń
  11. mi sie bardzo organizer podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam morooooo :D moja mama mi nawet spodnie uszyła, tak je zajechałam, że na dupie pękły przez przetarcie :P organizer tez super, przyznam szczerze, ze tez nad nim mysle :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie moro, ale nie wolno z nim przesadzac. Bardo mi się podoba koszulka.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger