20 komentarzy:

  1. Uwielbiam Zaful, mają świetny asortyment! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie znałam tego sklepu. Fajne rzeczy mają !Natalia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne rzeczy, szczególnie chokery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ani jednego nie mam ;)

      Usuń
  4. Lubię ten sklep, ale trzeba uważać z rozmiarówką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widzę że XL to odpowiednik 36 :P

      Usuń
  5. Ostatnio zakupiłam choker i muszę powiedzieć, że bardzo się polubiliśmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zamówiłam ten zestaw :)

      Usuń
  6. Rzeczy zupełnie nie z mojej bajki ale powiem Ci, że kocham Zafula :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust. Ja gustu nir mam jeśli chodzi o ciuchy. Dużo rzeczy mi się podoba. Czasem nawet tandetne. Heh

      Usuń
  7. Piekne! A biala bluzwczka jest przesliczna zwlaszcza latem kiedy jestesmy opalone ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaful ma ciekawy asortyment. Aż nie wiadomo co zamawiać, poklikane.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz. Będzie mi miło jeśli poklikasz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Biała bluzeczka prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chciałam te okulary, ale akurat ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzki naprawdę świetne :) Poklikane i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger