ZAFUL Paczka


W tym poście chcę Wam pokazać zawartość mojej paczki ze sklepu ZAFUL. Mam nadzieję, że się Wam spodoba tak samo jak mi.

Sklep ZAFUL ma do zaoferowania przeróżny asortyment. Ja postawiłam na odzież i biżuterię. Jak każda kobieta, lubię świecidełka, więc wszystko co się świeci jest super 😉

Może zacznijmy od sukienki, która wpadła mi w oko ze względu na sznurowany dekolt. Ciuchów nigdy za wiele, więc jeden klik i znalazła się w koszyku.



Na żywo wygląda to tak:



Kolejną rzeczą jaka wpadła mi w oko przy składaniu zamówienia to okulary tzw. Cat Eye
Piękne, czarne, stylowe... 



Na żywo zdecydowanie bardziej mi się podobają. Jestem z nich najbardziej zadowolona!






Zegarek, który na pewno nie raz założę- chociaż nie lubię ich nosić. Przykuł moją uwagę tym, że jest na fajnej bransolecie. W rzeczywistości również fajnie prezentuje się na ręku co tu.

 KLIK




Kolejna rzecz to pędzle do makijażu. Przygarnę wszystkie, te są całkiem spoko. Powiem Wam że moje pędzle z Avonu są podobnej jakości co te:







I na koniec naszyjniki i spinka do włosów, które wzięłam zupełnie przypadkowo :)


 KLIK






To wszystko co było w środku. 
Proszę o kliki w podane linki :)








27 komentarzy:

  1. Okulary,pędzelki i zegarek bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nadal będę się zachwycać Twoimi nogami :P ślicznie wyglądasz w tej sukience! Kolejny świetny wybór jeśli chodzi o okulary 😍 Będziesz wyglądała oszałamiająco w tym sezonie! Czekam na recenzję pędzelków,bo wyglądają świetnie,cena też jest dobra,ale zastanawiam się nad jakością włosia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawsze napiszesz jakiś komplement :) :*

      Usuń
  3. raczej nic bym z tego nie wzięła. pędzli mam już sporo, a ostatnio zamowilam kolejne haha, wiec na razie daje sobie spokoj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znów okulary ♡♡♡♡Jezu ja mam chyba już jakąś obsesję :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś czas temu miałam chęć na te pędzle, ale jednak się rozmyśliłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sama z chęcią przygarnęłabym te rzeczy :) świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No Zuza teraz to tylko na impreze!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. zegarek świetny :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny wybrałaś zegarek kochana:)
    a mała czarna jest o tyle uniwersalną sukienką, że uważam ją za absolutny must have w każdej kobiecej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie miałam żadnej :)

      Usuń
  10. Okulary świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  11. zauważyłam, że ten sklep zrobił się bardzo popularny, świetne okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam sukienki z takimi wiązaniami!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegarek najbardziej mi się spodobał ale to mój bzik taki :D poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej spodobały mi się okulary - bardzo lubię dodatki w takim stylu. Paczka jest świetnie skomponowana - wszystko z niej pasuje do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaraz sie zdenerwuje ! 😁 kusicie tymi okularami ze i ja je chce no 😎

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger