Zamówienie z ZAFUL #1


Pod koniec lutego podjęłam współpracę ze sklepem ZAFUL. Mają w tej chwili świetną promocję ZAFUL 2017 Spring Promotion. Mogłam wybrać sobie kilka rzeczy, jednak doszła mi dopiero jedna. Postanowiłam Wam ją od razu pokazać. 
Uwielbiam tuniki, bluzki oversize i sukienki. Z racji tego, że nie mam figury modelki najlepiej w takich fasonach się czuję i chyba wyglądam. 

Czytałam na innych blogach, że ZAFUL ma zaniżoną rozmiarówkę i żeby uważać. A ja uważam odwrotnie. Na co dzień noszę ubrania w rozmiarach L/XL- skusiłam się na tunikę w rozmiarze XL- jest za duża. Tyć nie mam zamiaru, jednak na upartego można czasem ją założyć.

Aktualnie nie mam w domu nikogo, kto może zrobić mi zdjęcie w tej tunice, udało mi się machnąć kilka selfie, a samowyzwalaczem robione zdjęcia nie są zbyt ostre. Jednak pokażę Wam jak to mniej więcej wygląda. 

Na stronie sklepu tunika wygląda tak:




Uwielbiam wojskową zieleń, moro i wszystko co z takimi kolorami związane więc bardzo mi się spodobała i postanowiłam ją zamówić. "Zimne" ramiona również wpadły mi w oko, więc z niecierpliwością czekałam na paczkę. 

Paczka doszła wczoraj i powiem Wam, że żeby nie to, iż jest trochę duża, to byłabym mega zadowolona. Kolor idealny, materiał fajny- bo przewiewny- idealna na wiosenne czy letnie spacery. 


Zszyta jest całkiem dobrze, nie ma nierówności czy zaciągnięć. Wygląda dokładnie tak jak sobie ją wyobrażałam. Tunika kosztuje w tej chwili 12,49 $ więc z kwoty jaką dostałam do wykorzystania trochę mi zostało na inne cuda, które pewnie przyjadą do mnie w ciągu tygodnia. 

Mam kilka pomysłów na stylizacje, jednak czekam na lepszą pogodę i fotografa, żeby zrobić kilka zdjęć w plenerze. Na pewno z czasem takie zdjęcia pojawią się w moim blogu.

Zatem pozostało mi pokazać Wam jak to wygląda w rzeczywistości. Wiem, zdjęcia nie są najwyższej jakości, ale mam chwilowy problem ze sprzętem. 





Stwierdziłam, że do tuniki idealnie pasują moje ukochane czarne wiązane botki i naszyjnik z perłami. Dobrze wyglądała by z czarnym leginsem ale nie mam na stanie :) Muszę domówić :D 









Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Jeszcze raz pokazuję Wam link do niej w sklepie ZAFUL --> TU.

A poniżej rzeczy na które wciąż czekam:








26 komentarzy:

  1. to zielone bardziej jak tunika pod leginsy :D
    ale fajne rzeczy !! poklikane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, ale nie miałam pod ręką :D

      Usuń
  2. Nigdy nie zamawiałam z tego sklepu. Też lubię takie kolory wojskowe i ostatnio kupiłam sobie bomberkę w takim kolorze i jest super. Tunika jest bardzo fajna :)

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie zamawiałam z tego sklepu. Też lubię takie kolory wojskowe i ostatnio kupiłam sobie bomberkę w takim kolorze i jest super. Tunika jest bardzo fajna :)

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam ten sklep i w sumie nigdy się nie zawiodłam, z każdą paczką jestem coraz bardziej zachwycona :D
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna tunika, kolor ma taki moj :D
    do tych wiązanych botkow rzeczywiście super pasuje :D
    też czekam na lepszą pogodę, aby porobić zdjęcia w terenie :/


    12,49$, 4,97$, 5,90$, 16,49$
    mogę prosić o to samo ?
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne cholery. Bardzo lubię nosić.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna bluzka i taka luźniejsza wygląda bardzo dobrze :) śliczne masz te butki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciu w tunice:) ostatnio styl moro jest coraz popularniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No no no - Pani wojskowa fiu fiu - Zuza teraz każdy pod celownik Twój 😍 fajna, mi się podobpodoba. I dobrze wygląda! Botki masz takowe, ja mogę o obcasach pomarzyć, więc jak zwykle mogę tylko popatrzeć wrrrrr. A ta biała bluzeczka jest przepiękna!! !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez miałam na uwadze te bluzki, niestety jednak stwierdziłam, że mają za duży dekolt jak na mnie, więc ostatecznie przeszły w zapomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten dekolt super wygląda z tym naszyjnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie unika ma za duży dekolt. Chokery za o uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie ta bluzeczka kusiła już od jakiegoś czasu tylko że w szarym kolorze :)
    Teraz wiem że ja kupię !
    poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super <3 i oczywiście poklikane <3

    OdpowiedzUsuń
  15. pikne rzeczy wybrałas, zobzczymy jek reszta w realu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulala, będzie się działo na wiosnę. Fajne, naturalne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta tunika, ale kolor nie koniecznie mój :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.
Proszę również o NIE DODAWANIE LINKÓW- jak będę chciała Cię odwiedzić dojdę po nazwie użytkownika.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger