Cocktail black dress ROSEGAL




Robiąc zakupy w sklepie ROSEGAL, trafiłam na świetną promocję cocktail black dress i maxi sleep dress. Lubię ten sklep i zawsze znajdę tam sobie coś ładnego. A sukienki- lubi chyba większość z nas :)

Przeglądając tak te promocje trafiłam na kilka fajnych sukienek. Niestety nie wiem na które się zdecydować, więc postanowiłam utworzyć post i zapytać Was o zdanie :)

Najbardziej spodobały mi się te sukienki :)


 KLIK





Która Waszym zdaniem jest najładniejsza? Wszystkie bardzo mi się spodobały :)

To wszystko znajdziecie w sklepie:





14 komentarzy:

  1. Wzielabym pierwszą i drugam no chyba ze chcesz tylko jedna to zdecydowanie druga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia bardzo fajna, taka elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie w moim guście, ale ostatnia wygrywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie nr 2. Jest szałowa, aż zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia sukienka jak najbardziej na plus !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga myślę, że będzie lepiej wykonana i nie będzie odstawać jak w tej 1ej ze stylonem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Biore zdecydowanie trzecia!!!!!! 😊😊😊😍

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne sukienki, ta środkowa to jest mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza sukienka jest prześliczna i elegancka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie sukienki, ta trzecia podoba mi się najbardziej 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są bardzo ładne, Ale ta środkowa ma coś w sobie😊 przykuwa wzrok!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger