Dekoracje ścienne od AKatja


Od dawna rozglądałam się za jakąś sensowną dekoracją na ścianę. Nie mogłam trafić na nic, co przykuło by moją uwagę. Szukałam, szukałam i trafiłam na sklep AKatja. Jeśli jesteście ciekawi co zamówiłam, zapraszam do dalszej lektury.

Mój tata jest artystą plastykiem, maluje obrazy na płótnie, więc możecie domyślić się jak wygląda moje mieszkanie. W każdym pokoju wiszą jego prace- nie wyobrażam sobie mieć w domu pustych ścian. 

Całkiem nie dawno zmieniliśmy mieszkanie na większe, więc wieszając obrazy zostało mi trochę wolnego miejsca. 
Korytarz, to miejsce, które jako pierwsze rzuca się w oczy w mieszkaniu. Nie lubię kiedy jest obwieszony dookoła kurtkami czy tapetami. Chciałam, aby był wyjątkowy- dla mnie i mojej rodziny. Dziś już taki jest.

Dekoracje ścienne w postaci naklejek, czy szablonów od pewnego czasu są na czasie. Wiele sklepów oferuje nam przeróżne wzory i kolory tego typu dodatków. Jak wspomniałam wyżej, nie mogłam znaleźć nic odpowiedniego dla mnie.

Na stronie sklepu AKatja znalazłam nie jeden wzór, który mogłabym powiesić na ścianach mojego mieszkania- jednak zdecydowałam się tylko na jeden.

Uwielbiam cytaty dotyczące domu i rodziny, dlatego wybór padł na --> <-- naklejkę. Wiem, że nie tylko w moim domu wisi taki cytat i nie jedna z Was powie, że nic w tym oryginalnego czy szczególnego. Dla mnie jednak bardzo się podoba, a mój korytarz dzięki temu napisowi odmienił się i przyciąga spojrzenie. 

Wybrałam czarne litery o całkowitym wymiarze 100 x 50 cm. Zastanawiałam się nad większym, jednak ten pasuje idealnie- dobrze wybrałam. Do wyboru był również mat bądź błysk, można też do napisów dodać cyrkonie- nam jednak zależało na prostocie wykonania- bez udziwnień. 

Cena była dla mnie zaskoczeniem, ale bardzo pozytywnym 27 zł to moim zdaniem bardzo mało. Nie raz takie naklejki oglądałam w marketach budowlanych i innych sklepach z dekoracjami i cena była przynajmniej dwa razy większa. 

Naklejki przyszły do mnie błyskawicznie, zwinięte były w kartonowy rulon, który doskonale je zabezpieczył przed uszkodzeniem w trakcie podróży. Nie zrobiłam zdjęć więc niestety nie mogę Wam pokazać- gapa ze mnie. Po rozpakowaniu rozłożyłam je na płasko aby się wyprostowały. 

Następnego dnia zabrałam się za naklejanie. Musiałam najpierw odpowiednio przygotować ścianę, ponieważ miałam na niej jakieś nierówności- szybko je zlikwidowałam papierem ściernym. 
Cała instrukcja naklejania dołączona była do naklejek. W prosty sposób można umieścić je na ścianie. Wystarczy odkleić jedną warstwę folii transportowej, przyłożyć do ściany i odkleić ją. Wzór zostaje na ścianie, a my cieszymy się nowym wyglądem naszego mieszkania 💗

Ja pocięłam szablon na kilka części, ponieważ naklejałam wszystko sama. Dzięki temu, iż zostały podzielone miałam łatwiejsze zadanie do wykonania. 😉😉😉

Poniżej prezentuję Wam efekty mojej pracy:







Efekt końcowy zachwyca mnie i moją rodzinę. Pusta ściana stała się przepełniona nie tylko literami, ale zasadami panującymi w naszym domu 😊



W sklepie AKatja jest bardzo duży wybór dekoracji ściennych. Od napisów, bo wzory do kuchni czy dziecięcego pokoju. Możecie sami zobaczyć i wybrać sobie coś, co najbardziej Wam odpowiada. Zapraszam do zakupów tu:



Sklep posiada również swój profil na FACEBOOKU

26 komentarzy:

  1. Z chęcią zajrze na ich strone bo szukam czegos do sypialni Julki

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie napisy, zastanawiam się nad taką naklejką, bo póki co, napis zrobiłam sobie sama :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam zamiar zrobić swój szablon, jednak mam tyle rzeczy na głowie, że wiecznie szło to w dalszy plan.

      Usuń
  3. Ładne naklejki i fajne przesłanie, mega pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba taka na ścianę i sama myślę o zakupie takiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu dekoracje! Przyciągają uwagę i sprawiają, że jest jakoś tak przytulnie😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Też sobie nakleje taki napis jak już będę miała gdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię ten cytat, widziałam go już w różnej formie i uważam, że dokonałaś dobrego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te naklejki, ale ja nie mam cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są takie naklejki, ale my niestety nie mamy gdzie nawet owej uśmieścić ;/,

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę coraz bardziej mi sie takie ozdoby podobają 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt końcowy jest świetny! W jaki sposób przykleiliście to, że jest tak równiutko? :P Uwielbiam takie napisy i już teraz wiem, że jak tylko pójdę na swoje, to jeden z napisów trafi na ścianę w sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam tej firmy, ale dekoracje są cudowne :)
    Muszę sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie dekoracje zawsze wywołują uśmiech na mojej twarzy! Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają takie dekoracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tego typu ozdoby.
    Piękny efekt.
    Akatja jest mi znana mają bogaty asortyment w niskich cenach.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Naklejki są swietne, szkoda ze często z nimi odchodzi tynk. Ja bym jednak wolała spójną czcionkę.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger