Emulsja do kąpieli NIVEA BABY

Prezent / współpraca barterowa




W zeszłym miesiącu załapałam się do testów na stronie NIVEA baby. W ramach tego otrzymałam buteleczkę emulsji do kąpieli- emolientu. 



Emulsja do kąpieli NIVEA BABY Emolienty wyjątkowo łagodnie myje oraz odżywia suchą i wyjątkowo wrażliwą skórę, zapobiegając podrażnieniom i swędzeniu. Bogata, zawierająca naturalne lipidy Omega-6 i masło shea formuła pomaga uzupełnić naturalną równowagę lipidową skóry, przywracając tym samym naturalną barierę ochronną skóry. Zapewnia długotrwałą ochronę skóry przed wysuszeniem i przed podrażnieniem. Jest to doskonały i łagodny sposób na oczyszczanie skóry i zapewnienie jej intensywnej pielęgnacji podczas kąpieli.






Nie używałam wcześniej emolientów przy mojej córeczce, ponieważ nie mamy problemów ze skórą więc uważałam, że to zbędne. Jednak z radością rozpoczęłam testy tej emulsji.



Bardzo spodobał mi się jej zapach- z resztą to już chyba tradycja u NIVEA. Jest bardzo lekki, kremowy i bardzo przyjemny. Nie jest mocno naperfumowana, więc dzieciątko spokojnie po kąpieli zaśnie nie dusząc się zapachem. 

Jest bardzo wydajna. Nie wiele jej trzeba wlać do wody, aby zaczęła działać. Barwi wodę na mleczno-biały kolor, a na powierzchni wody widać kropelki olejku. Przy kąpieli wszystko to "osadza" się na skórze maleństwa i szybko się wchłania. Zaraz po wyjęciu małej z wanny jej skóra jest gładka, miękka i pachnąca.

Przy dłuższym stosowaniu widzę poprawę stanu jej skóry. Jest taka jak być powinna :) Uwielbiam ją całować :) 



Uważam, że emulsja pozostanie w naszym domu na dłużej i na pewno będę ją stale kupować. Muszę wypróbować jeszcze inne kosmetyki z tej serii, a jest ich kilka.

Znacie tą emulsję? Stosowałyście? Jakie macie wrażenia?


Komentarze

  1. Uwielbiam tą emulsję <3 Nivea towarzyszy mi od wielu, wielu lat <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie produkty Nivea, z Albą używałam tej emulsji i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety zrażałam się do nivea. Nie służy ani mi, ani mojej trzylatce :( ale nadal jestem wielka fanka ich zapachu, wiec w domu mam chociaż mydło w płynie od nich :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tej emulsji, ale z tego co piszesz, to może nawet wypróbuję ją na sobie ;). Czemu nie. Teraz używam z NIVEA żelu pod prysznic o kremowej konsystencji i jestem naprawdę bardzo zadowolona. Nie muszę już nakładać takich ilości balsamów do ciała jak zazwyczaj, bo świetnie pielęgnuje on skórę i bosko pachnie. Nivea, ma naprawdę dobre kosmetyki - stosuję jeszcze z tej firmy zwykły krem uniwersalny i mleczny szampon do zniszczonych włosów. Ten drugi produkt szczególnie Ci polecam jako mamie, bo po tym szamponie nie trzeba już nakładać odżywki ani innych specyfików, bo włosy dobrze się rozczesują i są wypielęgnowane. :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię kosmetyki Nivea :)
    zapraszam do siebie :)
    http://www.szmaratka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam, ale bardzo lubie produkty z nivea baby.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama dla siebie bym kupiła, gdyby nie parafina...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie nivea. Emolienty akurat nam nie sa potrzebne, ale zapewne maja bardzo dobre dzialanie. Ufam tej marce jesli chodzi o szampony, kremy, czy mleczka dla dzieci, bo akurat moich chlopcow nie podrazniaja wcale 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  9. tez tetsujemy i jesteśmy zadowoleni

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tej emulsji a z emolientów zrezygnowalam ze wzgledu na sklad. poki co jestem wierna HIPP

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie mam na kim testować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nas nieziemsko Nivea produkty zapychają :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się z Niveą nie lubię... mają bardzo słabe składy :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki Nivei, często ich używamy 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Emulsji nie stosowałam, Ale uwielbiam produkty Nivea😊

    OdpowiedzUsuń
  16. My obecnie mamy z tej serii żel do mycia ciała i włosków, świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używamy z synem takich emulsji, sięgamy po specjalistyczne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię produkty pielęgnacyjne dla dzieci. Często są łagodne i delikatnie pachną, a moja skóra jest sucha i wrażliwa, dlatego z chęcią wypróbowałabym tę emulsję <3 :D
    Fajnie wpaść na kolejny blog o urodzie, dlatego zostawiam obserwację kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety my uczuleni na Nivea.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i kopiowanie zdjęć mojego autorstwa. Nie zgadzam się na pozostawianie reklam na moim blogu. Każdy komentarz z linkiem widocznym lub ukrytym zostaje automatycznie usunięty.

Instagram