Gadżet dla każdej Pani- powerbank Beeyo LUSTERKO od IziGSM


W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam gadżet, który powinien znaleźć się w torebce większości z Was. Mowa tu o powerbanku, który otrzymałam od IziGSM.


Telefon ma każda z nas. W dzisiejszych czasach jest on potrzebny nie tylko do wykonywania połączeń, ale również mamy w nich kalendarze, przypomnienia, aplikacje bankowe i inne potrzebne pliki. Ja na przykład używam telefonu w większości do robienia zdjęć mojej córki 😊. Używając go tak często oczywiste jest, że bateria szybko się rozładowuje. Jeśli jestem w domu, to nie problem, jednak często takie sytuacje mamy poza domem. Tracimy wtedy nie tylko aparat, ale i kontakt z najbliższymi.

W takich sytuacjach na pomoc przychodzi nam powerbank. W każdej chwili i każdym miejscu, bez użycia kontaktu możemy doładować swój telefon. Rozwiązanie idealne, prawda? 

Powerbank Beeyo w kształcie lusterka jest świetnym rozwiązaniem dla Pań, które dużą wagę przykładają do swojego wyglądu. Ja nigdy nie nosiłam ze sobą lusterka- i plułam sobie w brodę, kiedy coś wpadło mi do oka- nie mogąc tego wyjąć. Przednia kamera w telefonie jest dobrym rozwiązaniem w takiej sytuacji- jednak jeśli bateria jest wyczerpana to niestety jej nie użyjemy. Firma Beeyo postanowiła połączyć ze sobą ładowarkę i lusterko 😁 genialne rozwiązanie!






Powerbank jest nie wielkich rozmiarów- porównywalnych do puderniczki, w środku ma dwa lusterka z UWAGA podświetleniem LED. Tak! Kolejna zaleta tego produktu. Nawet kiedy robi się ciemno, możemy sprawdzić czy wyglądamy tak jak chcemy 😊
Wystarczy dłuższą chwilę przytrzymać guzik widoczny na zdjęciu powyżej i cieszyć się podświetleniem lusterka.






Specyfikacja:


Bateria: Li-Ion 
Czas ładowania: do 5 h 
Marka: Beeyo 
Napięcie wejściowe: 5 V DC 
Napięcie wyjściowe: 5 V DC 
Pojemność: 3000 mAh 
Port wejściowy: micro USB 
Port wyjściowy: 1xUSB


Cena: 79,49 zł 

Obok guzika włączającego lusterko mamy 4 niebieskie diody, które pokazują nam stan naładowania powerbanku. Dzięki temu rozwiązaniu nie przeoczymy nie doładowania go i nie rozczarujemy się słabą baterią. Uważam, że jest to duży plus. Kiedyś miałam powerbank, który niestety często okazywał się rozładowany- więc leżał w torebce nie przydatny. Tu nie będę miała tego problemu. 



W zestawie z powerbankiem był oczywiście kabel USB, potrzebny do naładowania telefonu. Obsługi, chyba nie muszę wyjaśniać 😉
Ładuje dość szybko, baterię w moim telefonie naładował do 100%
więc jak najbardziej jestem zadowolona.




Wpis powstał w ramach współpracy z portalem 



24 komentarze:

  1. świetny gazdzet :D super zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Power bank to najlepszy gadżet który ostatnio wymyślili. 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale rewelacja! Znacznie fajniejszy i bardziej użyteczny gadżet, niż te przyczepiane lusterka na obudowy telefonów :D No i cena podobna, a o ile bardziej przydatna rzecz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już i mega mi się podoba xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Izigsm ma sporo takich pięknych gadżetów

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale sprytne! Zajebisty gadżet 😄

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo przydatny gadżet, którego jeszcze nie posiadam🤔 muszę to zmienić😄

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten gadżet jest mega, coś o nim wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Powerbank sam w sobie jest genialnym gadżetem, z lusterkiem to w ogóle bomba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam nuż podobne j coraz bardziej się zastanawiam nad jego kupnem xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna opcja :) muszę kiedyś poprosić o taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już gdzieś go widziałąm , musze pomyśleć o czym takim dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten powerbank musiała stworzyć kobieta, albo facet, który chciał ułatwić życie swojej kobiecie. Pomysł fantastyczny i jakże praktyczne urządzenie. Każdy powinien je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, a powerbank jest rewelacyjny :D Wygląda fantastycznie i praktycznie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    http://makelifesimpleandbetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny gadżet, coś czuje że za sugeruje taki prezent mojemu zajączkowi. :) chętnie bym przygarnęła taki gadżet do swojej torebki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super jest ten gadżet, więcej miejsca w torebce. Zamiast brać 2 rzeczy wystarczy wrzucić jedną, u mnie sprawdziłby się rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj ja z moją torebka chętnie byśmy przygarneła ;) Cudownie się prezentuje jak również jest bardzo praktyczny :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo kobiecy gadżet. Świetny jest 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny gadżet, ale póki mój synuś jest malutki to nie ma szans, abym miała tego typu gadżety, bo długo nie wytrzyma.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger