Odświeżamy szafę męża z SammyDress



Postanowiłam jeszcze bardziej "obkupić" męża i domówić mu parę ciuchów. W końcu i jemu się należy.
Sklep, który posiada całkiem spory wybór odzieży męskiej to SammyDress

Mężowi, jak poprzednim razem postanowiłam zamówić kilka bluz. Ich nigdy za wiele :)
Oto one:



 KLIK


 KLIK


Zostało trochę grosza do wykorzystania więc postanowiłam wziąć też coś dla siebie. Wzięłam kilka drobiazgów :)





Synowi spodobał się zegarek, więc wzięłam :)




Tak jak zawsze w tego typu postach, proszę Was o poklikanie w linki :) Będę wdzięczna za pomoc :)



18 komentarzy:

  1. Masz dobry gust, a jak sprawdzają się te drobiazgi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mojego męża wszystko co wybrałaś by przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy, ta granatowo zielona bluza jak najbardziej w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wybór! Wszyscy na pewno będziecie bardzo zadowoleni *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bluzy mąż na 100% będzie zadowolony !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek podoba mi sie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  7. Mojemu też by się te bluzy spodobały, w jego stylu na 100%😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo te Twoje drobiazgi mnie ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Te bluzy męskie są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla kazdego cos drobnego. Bardzo fajne rzeczy wybralas 😊😊😊 i kazdy zadowolony przynajmniej 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Mojemu by się na pewno spodobały! :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger