Paczka męża od SammyDress


Gdy leżałam w szpitalu z córką, do mojego domu dotarła długo wyczekiwana paczka z odzieżą dla mojego męża. Oboje byliśmy tak samo ciekawi jak w rzeczywistości wyglądają zamówione rzeczy.

Od razu przejdę do pokazania Wam tego co znajdziemy na stronie i tego co dotarło do nas w paczce :)

Zacznijmy od spodni:



Spodnie są na każdym zdjęciu które zobaczycie poniżej, nie robiłam specjalnie zdjęcia typowo dla spodni, pokazałam je w stylizacjach. Wyglądają tak samo jak na zdjęciu powyżej. Materiał jak to dres, nie ma co wymagać- mąż nosi i jest zadowolony.

Bluza z kapturem:

Bluza bardzo fajna, ciepła i wygodna. Mąż zadowolony- to ja też :)




Kolejna bluza, tym razem rozpinana przy szyi- niestety mimo iż rozmiar XXL- to okazała się za mała. Mąż założył do zdjęcia- podwinął rękawy- na siłę można założyć na działkę czy ognisko. Syn urośnie będzie nosił :)






Niebieska koszulka, która od razu wpadła mi w oko. Mąż musiał się do niej przekonać. Moim zdaniem fajny krój a kolor idealny dla niego ;)

 KLIK




No i na koniec najlepsza rzecz z całej paczki- zegarek. Mąż szukał zegarka który będzie inny od tych, które można znaleźć w naszych sklepach. Ten od razu nam się spodobał. Podejrzewam, że zmienimy w nim pasek i będzie idealny.

 KLIK






To wszystko zamówione zostało na stronie:


 Zapraszam również na ich FACEBOOKA/INSTAGRAMA 






18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Piękny jest. Zdjęcia nie oddają uroku.

      Usuń
  2. koszulka niebieska fajna. :D
    ale dres tez spoko lezy

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne rzeczy wybrałąś i fajnie leżą na chłopie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tyleczek ma ten Twoj maz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieska bluzka jest genialna, piękny kolor i krój! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak pomyślałam jak ja tylko zobaczyłam. :)

      Usuń
  6. Też mamy te zegarki i szaro czarną bluzę :D i polecam każdemu

    OdpowiedzUsuń
  7. Maz wglada jak Grey cały taki szary plus skarpety pod kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten pierwszy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy! Szary zestaw mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Grunt, ze to bawelna bo u nich to szlag Cie wie 😜😜😜😜 i zegarek sliczny

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegarek jest mega, zresztą jak reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super bluzki i zegarek😊 do spodni chyba swojego bym nie przekonałam, bo zbyt obcisłe, hehe

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger