Paczka ZAFUL #2

Wiosna w pełni, słońce świeci więc człowiekowi od razu weselej. Dziś dodatkiem do pięknej, słonecznej pogody za oknem była paczka, którą przyniósł mi mój listonosz.
Pod koniec marca zamówiłam sobie sukienkę, torebkę i bluzkę ze sklepu ZAFUL  Summer 2017 Promotion and Up to 70 % OFF   - pisałam o zamówieniu TU.  

Dziś mogę pokazać Wam te cudowności na zdjęciach mojego autorstwa. Tak więc Kochani zaczynamy 😀


Na samym początku zacznę od zakupu najbardziej udanego, jestem zadowolona w 100%, mogę śmiało powiedzieć, że zachwycona. Sukienka, którą wybrałam została zamówiona przeze mnie specjalnie na komunię syna, która zbliża się do mnie wielkimi krokami. Na stronie producenta, wygląda ona tak:



 KLIK

Zachwyciła mnie swoim wyglądem od razu kiedy ją ujrzałam. Pomyślałam sobie, że zamówię mimo iż nie należę do najszczuplejszych osób. Pomyślałam: "Będzie co będzie". Ciężko jest wybierać ubrania przez internet, bo wiadomo, że rozmiary są różne. 
To co do mnie przyszło, jest identyczne jak na zdjęciu powyżej. Pięknie skrojona, kolory i wzór ten sam, materiał to poliester ale dzięki temu, nie jest "szmatą" tylko fajnie się trzyma i układa. Odcięcie w okolicy pasa pięknie maskuje mój wystający brzuch. Jest idealna do mojej figury- jestem nią szczerze zachwycona! 



Tu fotki w moim wykonaniu, wiadomo selfie przy małym lustrze nie ukazuje piękna tej sukienki, jednak w najbliższym czasie na pewno jeszcze nie raz Wam zaprezentuję jak wygląda ona w całej okazałości. 




Kolejny zakup to różowa torebka- ostatnio dość modny kolor. Wzięłam ją aby pasowała mi do sukienki z Rosegal na którą czekam. Torebka bardzo zgrabna, można nosić ją w ręku lub na doczepianym pasku na ramię- wolę tą drugą opcję. Wygląda dość dobrze, nie różni się niczym od tej prezentowanej na stronie producenta.



A tu zdjęcia mojego autorstwa. 







Ostatni zakup jest najmniej udany. Zwiewna bluzka w stylu BOHO. Bardzo lubię takie ciuchy. Ogólnie wyglądem nie różni się od tej prezentowanej na stronie producenta jednak rozmiar- stanowczo zaniżony. 



Nie wiem jeszcze czy będzie leżała w szafie do momentu aż schudnę :P czy ją komuś oddam. W ramionach jest za wąska, tak mogłabym ją jeszcze nosić bo aż tak mała nie jest. Jednak na moje oko to nasz rozmiar M/L. Materiał sztuczny- wszystkim znany poliester. Strasznie się gniecie. 



Wiem czerwony stanik widać :) Ale ja lubię tak kolorowo hehe 
😋

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z tej paczki. Sukienka i torebka są takie jak sobie wyobrażałam. Szczerze mówiąc to nawet lepsze. Myślałam, że kiecka okaże się nie wypałem, jednak na całe szczęście się myliłam.
Jak Wam podobają się moje zakupy? Poklikajcie proszę w linki, będę bardzo wdzięczna :) 

Polecam odwiedzić sklep ZAFUL.
Mam dla Was również niespodziankę w postaci zniżki na zakupy w tym sklepie. Przy płatności wystarczy w okienku do którego wprowadza się kod kuponowy wpisać hasło "ZafulVilian"zobaczycie jak pięknie rachunek się obniży :) 



30 komentarzy:

  1. wow, sukienka i torebka rewelacja! Sama takie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tej sukience! I choker pasuje IDEALNIE! 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka ładna. tez sie muszę rozejrzeć, bo w sierpniu wesele mnie czeka ( nie moje hehe).

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna sukienka i mam tą torebkę jest swietna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka przepiękna i ty w niej swietnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka, sama się nad nią zastanawiałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci kochana, że na komunii synka będziesz wyglądała przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy, sukienka rewelacja, kiedyś zamawiałam z zaful i nie zawsze byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy, zwłaszcza sukienka! Ja takich ubrań i dodatków zupełnie nie noszę, lubię raczej męski styl.

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się bardzo podoba torebka! Wygląda naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę tą sukienkę, ale boje się o tyłek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka piekna ��

    Justynakusiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka i torebka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko jaka ta sukienka jest piekna!!!!!!!!!!!!!!! 😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka piękna, wyglądasz w Niej Kochana bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz cudownie w tej sukience! Sama kilka razy chciałam taką zamówić, jednak niezbyt dobrze wyglądam w takich "bombkach" :D Torebka śliczna, robiłam dzisiaj zamówienie i też chciałam ją wrzucić do koszyka, coś jednak mnie zainteresowało bardziej... Zaczynam żałować :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Namowilas mnie :) właśnie na nią czekam :) też na komunie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger