Portal Idealna.pl ZOSTAŁAM AMBASADORKĄ

Wczoraj otrzymałam bardzo miłą wiadomość. Mianowicie była to propozycja zostania ambasadorką na portalu Idealna.pl. Bardzo się ucieszyłam czytając tego maila.

Taka propozycja jest dla mnie bardzo miła. Fajnie jest wiedzieć, że ktoś docenia to co robisz- zauważa Cię. W blogosferze jest tak dużo blogerów, a jednak jesteś wśród tych, których zauważono.

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie przeglądnęła jakie blogi znajdują się wśród ambasadorek- i jestem zaskoczona bo kilka z nich znam i z chęcią odwiedzam. 




Portal Idealna.pl powstał całkiem nie dawno, a na swoim koncie ma już bardzo dużą liczbę wyświetleń. Na samym facebooku ma już ponad 40 tysięcy fanów :) 



Instagram, również prężnie się rozwija :) 



A na samym portalu znajdziecie artykuły dotyczące przede wszystkim kosmetyków do makijażu, perfum, włosów czy paznokci, różne porady, informacje o promocjach czy nawet forum- gdzie każda z Was może poklikać :)

Znajdziecie też ranking blogów.




Zachęcam Was do zapoznania się z portalem po swojemu. Wiadomo, że każdy ma swoje ulubione kategorie o których chce czytać bądź się wypowiadać.





29 komentarzy:

  1. brawo :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że zostałas zauwazona, napewno troche Ci to doda skrzydel:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci :)
    Ja również należę do tego grona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również dostałam maila z propozycją. Oczywiście zgodziłam się i przygotowuję wpis na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a na czym dokładnie polega bycie ambasadorem ?? masz pisać jakieś artykuły? będziesz dostawała kosmetyki w zamian za recenzję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. To jest coś na zasadzie promowania.

      Usuń
  6. Gratulacje :)
    Idę obejrzeć portal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje! Sama z checia sie przyjrzę co tam na stronie ciekawego jest 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Napewno zajrzę na tę stronę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger