Rosegal HAUL #1


Jak wiecie od pewnego czasu czekałam na paczkę z ROSEGAL. W końcu się doczekałam i w tym poście pokażę Wam co do mnie przyszło.


Na początek chcę Wam zaprezentować sukienkę, która również była zamówiona z zamiarem pójścia w niej na Komunię syna. Nie wiem jeszcze którą wybiorę, bo obie mi się podobają. 

W sklepie wygląda ona tak:



Oglądając ją na stronie byłam pewna że jest to sukienka z różowym bolerkiem i paskiem. Okazało się, że jest to jedna całość plus pasek. Materiał jest całkiem przyjemny, a sama sukienka bardzo wygodna. Kolory takie same jak na zdjęciach, czego może nie widać na moich zdjęciach. Jednak mamy taką pogodę i marne światło, że niestety zdjęcia nie wyszły za wyraźne. 





Ogólnie jestem z niej zadowolona. Nie mam do czego się przyczepić. 

Kolejna rzecz to czapka, która miała być dla mojego męża, jednak nie wiem czy się w nią zmieści :) Mój syn mówi że mu bardzo się podoba więc albo będą się nią dzielić, albo zostawi ją syn.

W sklepie wygląda tak:


Na żywo wygląda identycznie, fajny krój, ładna czerń. W środku zaskoczenie- nie doczytałam na stronie- wyłożona jest miśkiem :P Fajnie, będą mieć ciepło w głowy. Teraz pogoda jest nie najlepsza więc mogą jeszcze ponosić moi panowie :P






To wszystko co znalazłam w tej paczce. Czekam jeszcze na jedną sukienkę. Ale o tym napiszę oddzielny post, bo dopiero została wysłana.

Na stronie sklepu ROSEGAL jest aktualnie promocja Rosegal high waisted push up bikinis Summer 2017 Promotion Up to 60 % OFF 
Polecam zajrzeć i wybrać sobie jakieś bikini na lato! :D 

Dodatkowo dla Was moje Kochane mamy kod rabatowy który wystarczy wpisać przy podsumowaniu zakupów w specjalnym okienku. A jest to hasło: "RosegalVilian". 
Mam nadzieję, że skorzystacie i kupicie sobie coś ładnego :) 

Polecam sklep!



18 komentarzy:

  1. Super jest ta sukienka ! Świetnie wyglądasz . Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz w tej sukience! 😍 nie mogę się doczekać następnej. Coś czuję,że ta będzie jeszcze bardziej wystrzałowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już dwie mam, jeszcze czekam na jedną i wtedy ostatecznie będę decydować- mam nadzieję, że dotrze na czas :)

      Usuń
  3. a mi się czapka podoba. dla chłopca świetna :D
    poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka sama w sobie piekna! Ja mam uczulenie niestety na roz 🙈😜 w innym kolorze bym wziela z mila checia tylko ja i kiecki = niewypal bo nie lubie sukienek. Ewentualnie tylko na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie są również inne kolory :)

      Usuń
  5. No, no kobieto jaka piękna sylwetka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak... Jak na mój wiek to trochę za dużo tu i tam :P

      Usuń
  6. Szkoda, że bolerko nie jest odzdzielnie ,ale ogolnie jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiecka świetnie na Tobie leży! Ładnie się prezentuje tylko szkoda że bolerko się z nią łączy :(
    W czapeczka synek wygląda cudnie!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz w tej sukience ale dla mnie, to nie mój styl gdybym miała dla siebie zamawiać

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka ciekawa! Rzeczywiście wygląda jakby bolerko było osobno, Ale to że jest inaczej w niczym nie przeszkadza😊 pięknie w niej wyglądasz😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka idealnie na Tobie leży. 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Zuzia wyglądasz jak nastolatka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka bardzo fajnie wyglada na Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger