Sammydress wybory dla męża :)


Uwielbiam zakupy- nie tylko dla siebie. Tym razem postanowiłam pokazać Wam moje wybory ubrań- dla męża. Zapraszam.
Zakupy dla męża postanowiłam zrobić w sklepie SAMMYDRESS. Wybór jest całkiem spory, rozmiarówka również. Ostatnio trochę rzeczy zamawiałam sobie, więc tym razem obdarowany zostanie mąż.

Wybrałam bardziej przydatne rzeczy- jeśli nie trafiłam z rozmiarami- za jakiś czas będą dla syna, albo oddam dla syna szwagierki.

Zakupy zaczęłam od zegarka, który bardzo mi się spodobał, a wiem, że mój mąż lubi takie- więc KLIK  i znalazł się w koszyku :)


 KLIK

Kolejne rzeczy to bluzy. Ich nigdy za wiele.

 KLIK



Na koniec spodnie- dres zawsze się przyda.



Zostało mi trochę kasy więc wzięłam sobie naklejki na paznokcie ;) 


To wszystko co miałam Wam do pokazania.
Zapraszam do zapoznania się z asortymentem sklepu SAMMYDRESS, oraz do ich FACEBOOKA i INSTAGRAMA / INSTAGRAMA








19 komentarzy:

  1. Powiem ci kochana, że patrząc na rzeczy dla Twojego męża śmiem stwierdzić, że nasi chłopaki mają ten sam gust:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. mój by pewnie nie pogardził haha

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam naklejki, ale jeszcze nigdy nie używałam.
    może jak już mam to się w końcu zdecyduje haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka Ty jestes dobra żona :))))) Mąż niechaj bedzie z Ciebie dumny, bo fajne rzeczy wybrałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają spodnie dresowe. Mój mąż by nie pogardził. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy. Wszystko bardzo mi się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Mają bardzo duży wybór dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te ubrania dla mężczyzny. Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój Pan Tata coraz częściej cieszy się z moich wyborów wiec i ja musze zrobić coś takiego xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Dresowe spodnie mi sid najbardziej podobają
    .chyba sama je zamowie przy najblizszej okazji

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger