ARMY GREEN BIKINI


Jak wiecie, jestem wierną fanką sklepu ZAFUL. Zdarza mi się dość często robić u nich zakupy. 

Zimę mamy już za sobą. Wiosna płata nam jeszcze figle. W moich Suwałkach raz pada śnieg raz świeci słońce, ale mam nadzieję, że to wszystko było tylko przejściowe. Od kilku dni mam piękną pogodę- ciągle powyżej 18 stopni. Pomyślałam, że pora w końcu rozejrzeć się za strojami kąpielowymi. W prawdzie mam ich kilka w domu, ale co mi szkodzi zamówić sobie jeszcze jakieś inne? 

Aktualnie na stronie możecie znaleźć promocje na bikini Army Green Bikini oraz Black Halter Bikini. Ta pierwsza jest moim faworytem, ponieważ uwielbiam wojskową zieleń, oraz wzory moro- mogłabym codziennie chodzić w takich barwach. To wszystko za sprawą mojego taty, który jest miłośnikiem militariów i tworzy różne dioramy z czołgami, bronią i żołnierzami. 

Od razu chcę pokazać Wam dwa, które szczególnie przykuły moją uwagę. Linki do nich, pod odpowiednimi numerami: 1 i 2


Jeśli chodzi o promocję drugą, to również znalazłam jedno cudo, które mogłabym mieć. Jednak od razu chcę zauważyć, że promocja Black Halter Bikini jest skierowana raczej do pań szczuplejszych ode mnie. Mam odstający brzuszek po dwóch ciążach, więc staram się wybierać stroje jednoczęściowe lub z podwyższonym stanem. Takie też znalazłam tu:


Jednak te stroje nie zaspokoiły całkiem mojej ciekawości. Zaczęłam więc przeglądać ofertę dalej i dokładniej. Tak też trafiłam na dwa stroje, które wydały mi się bardzo ciekawe. Może nie do końca pasują do mojej sylwetki, ale kto wie- może za jakiś czas ;) 
Pierwszy prezentowany strój jest bardzo nietypowy bo tylko na jedno ramię. Bardzo mi się to spodobało. Kolor śliwkowy- idealnie pasujący do mojej karnacji. 



Kolejny jest idealny na letnie opalanie na plaży. Biała góra z pudrowym różem na dole, będzie świetnym rozwiązaniem dla nie jednej Pani. Połączenie kolorów nadaje świeżości i  delikatności, a krój jest bardzo dziewczęcy i gustowny. Jak Wam się podoba?


Jak Wam się podobają moje wybory? Macie jakieś swoje typy wśród tych, które zaprezentowałam? Podzielcie się ze mną swoim zdaniem. Z chęcią z Wami podyskutuję. 

18 komentarzy:

  1. mi najbardziej przypadła do gustu ostatnia pozycja bo lubię być "na sportowo"

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo marzy mi się lato :D
    I wybrałaś bardzo piękne stroje kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko ten ostatni jako tako wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne stroje te w stylu moro;) Widać są bardzo modne w tym sezonie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne są bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja już w poniedziałek będę w ciepełku i na plaży yesss 😁 Pierwsze bikini boskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przywołujesz lato Zuzka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Już się nie mogę doczekać lata i wypoczynku nad wodą 😍 Najbardziej podoba mi się ten kostium army z zamkiem z tyłu i ten,który ma ramiączko przez szyję. Będziesz przyciągała wzrok na plażach!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne. choc bym nie ubrała już po ciazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stroje fajne, ale bardzo często są za bardzo wycięte :(

    OdpowiedzUsuń
  11. to butelkowo zielone bikini jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie moge sie doczekac plazy ale Twoje wybory totalnie nie w moim guscie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatni najbardziej wypad mi w oczko :)
    Ale wszystkie są w moim guście.
    Poklikane .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Stroje bardzo mi się podobają ��

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger