Gamiss Mermaid Blankets

Od dawna robię zakupy w chińskich sklepach online. W Gamiss jednak będę robiła je pierwszy raz.

W tym poście chcę Wam pokazać dwie ciekawe promocje na które trafiłam i stwierdziłam, że warto o nich wspomnieć. 

Pierwsza promocja, nazywa się jak tytuł tego artykułu- a więc Mermaid Blankets. Pod nazwą tej promocji znajdziecie koce w kształcie ogonów syreny. Tak! Również byłam zdziwiona tym pomysłem. Jednak przyglądając się dłużej stwierdziłam, że jest to sprytne rozwiązanie. Nie rozkopiesz się jak zaśniesz, a i wygląda efektownie. Tu przykład: KLIK


Kolejna promocja to zniżki na sukienki Work Dresses. Jest to zbiór sukienek idealnie nadających się do pracy. Znalazłam dużo ciekawych propozycji, jednak pokażę Wam tylko jedną. Resztę zobaczcie sobie same: KLIK


Czy Wy znacie ten sklep? Robiłyście zakupy? Jak wrażenia?

14 komentarzy:

  1. Sklep znam i powiem Ci, że ten ogonek syrenki to coś jest wprost dla mnie stworzone;)))Jestem takim zmarzluchem, że ciągle owijam się w koc, a to rozwiązanie jest świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego sklepu, muszę zapoznać się z jego asortymentem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie robiłam tam zakupów, ale super stronka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie robiłam tam zakupowa ale zacheciłas mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupów nigdy tam nie robiłam, ale z chęcią przejrzę ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiecka bajerancka 😍 bardzo podobna kupilam sobie na komunie, tylko, ze ma rozciecia po bokach 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. znam ten sklep, rzeczy nawet fajne, nie polecam butów, porażka

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocyk najlepszy! Sukienka jest piękna, bardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak by moja córeczka była większa zamówiła bym jej z pewnością taki kocyk. Jest czarujący.
    Kiecka podbiła moje serce.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger