Haul Rosegal


Na to zamówienie z Rosegal czekałam bardzo długo.  Po moim zamówieniu okazało się że produkty nie są dostępne w magazynie więc musiałam czekać. Zapraszam również do aktualnej promocji BLACK BIKINI SET. Wybór czarnych strojów kąpielowych jest na prawdę duży.



Wracając do moich zakupów. To co przyszło w mojej paczce zgadza się z tym co pokazane jest na stronie sklepu. Produkty są trzy, więc dużo czytania i klikania tym razem mieć nie będziecie.

No to zaczynamy:

Sukienka- inna jak wszystkie, które zamawiam. Chciałam mieć coś innego- rzucającego się w oczy. Wzięłam większy rozmiar żeby nie była obcisła, ponieważ jest z "lajkry" i można się w niej ugotować. Nosi się dość wygodnie, przewiew jest hehe :D 






Kolejna rzecz to leginsy. Nigdy ich za wiele, wzięłam takie z przezroczystymi wstawkami. Niestety są za szerokie w pasie i przy chodzeniu spadają :P Jednak trzeba czytac tabele z rozmiarami :)





Ostatnia rzecz to czujnik ugotowania jajek. Zawsze mam problem z ugotowaniem jajka na miękko- a takie lubię najbardziej. Gadżet przydatny w kuchni, jednak u mnie nie sprawdził się. Przy gotowaniu strasznie śmierdzi i boję się jeść jajka gotowane razem z nim- także nie trafiony zakup. Kolor zmienia faktycznie. Na żółto nie czarno :P




To wszystko na dziś. Dziękuję za uwagę i proszę o kliki. 




18 komentarzy:

  1. Fajne legginsy ;) zastanawiam się nad nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ta kieca!
    Poklikane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same bucisze. 😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej nawet fajna ta sukienka! Kolorowa na lato 😎

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka odjazdowa sama bym taką chciała !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te legginsy z siateczką :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiecka super. Mam ten egtimer i w koncu robie jajka na miekko hahahah

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą samą sukienkę ;) ten komiksowy motyw jest świetny ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz !
    A ten gadżet do gotowania jajka - wow !

    OdpowiedzUsuń
  10. mam bardzo podobne legginsy i sa super

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba sukienka.❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest genialna i bardzo tania :O jestem w szoku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo sukieneczka boska, uwielbiam takie nietypowe ciuszki.
    Koszulka również mnie urzekła, uwielbiam żółty, troszkę prześwituje ale na lato idealna.
    Buziaki.
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz o moim poście.

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger