KONKURS Z CANPOL BABIES SEN MALUSZKA


Kochani mam dla Was super wiadomość. Właśnie ruszamy z konkursem organizowanym wspólnie z Canpol Babies "Sen maluszka". 
Do wygrania jest jedna elektryczna karuzela pluszowa z kolekcji "Piraci" która posiada 12 melodii.

Nagroda całkowicie ufundowana jest przez sponsora konkursu- firmę Canpol Babies.

Karuzela z nowej kolekcji "Piraci" wykonana jest z najwyższej jakości super miękkiego pluszu. Powstała z bezpiecznych, przeznaczonych do kontaktu z dzieckiem materiałów.


Karuzela wyposażona jest w cztery lekkie, miłe w dotyku odczepiane zabawki, zawierające grzechotki i piszczałki.


Posiada aż 12 melodii 😍😍😍

Co należy zrobić aby wygrać tą karuzelę? 
Każdy z naszych dzieciaczków ma na pewno nie jedno zdjęcie podczas snu. Sen jest bardzo ważny dla takich maluszków, a my rodzice uwielbiamy te chwile, oraz przyglądamy się im w tej sytuacji. Zadanie jest proste.
Proszę Was o jedno zdjęcie swojego dzieciaczka podczas snu. Może to być zwykły sen w łóżeczku, wózku czy Waszym łożu. Ale może macie zdjęcia, kiedy Wasz maluch zasnął w nietypowej sytuacji- na siedząco, z pupą w górze czy innej dziwnej pozycji. Każdy z Was może wysłać mi jedno zdjęcie z imieniem dziecka.
Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę jedno, które będę uważała za najbardziej słodkie, śmieszne - te które moim zdaniem jest najlepsze- oczywiście wygrane zdjęcie, opublikuję na moim blogu. 
Fotkę proszę wysłać na maila: zuza.malinowska86@gmail.com 
W treści maila należy wpisać: Konkurs Sen Maluszka
Pod tym postem należy również napisać komentarz informujący o wysłaniu maila ze zdjęciem.
Każde nadesłane zdjęcie będę publikowała w tym poście pod regulaminem.
 Miło mi będzie jeśli informację o konkursie przekażesz swoim znajomym. Jeśli masz blog udostępnisz baner konkursowy na nim, a jeśli masz facebooka na swoim profilu. Niech jak najwięcej osób dowie się o konkursie. 

REGULAMIN:

1. Konkurs trwa od dnia 11.05.2017 do dnia 31.05.2017 do godziny 23:59. Zgłoszenia przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę!
2. Organizatorem konkursu jestem ja oraz sponsor firma Canpol Babies
3. Sponsorem nagród jest firma Canpol Babies.
4. Zgłoszenia przyjmowane są w formie zdjęcia śpiącego dziecka z jego imieniem, w formacie .jpeg lub .png tylko i wyłącznie za pomocą poczty e-mail, wysłane na adres: zuza.malinowska86@gmail.com w temacie: Konkurs Sen Maluszka, potwierdzone komentarzem pod tym postem.
5. Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić wszystkie wymagane warunki .
6. Uczestnikami konkursu mogą być tylko osoby pełnoletnie i mieszkające na terenie Polski.
7. Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę jedno zdjęcie, które uznam za najlepsze.
8. Wyniki ogłoszę w formie udostępnienia zdjęcia w osobnym poście na moim blogu zuzkapisze.blogspot.com
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową, a wyniki zamieszczę zarówno na blogu jak i fanpage'u ZuzkaPisze
10. Nagroda zostanie wysłana na koszt organizatora, czyli firmy Canpol Babies tylko na teren Polski.
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
12. Zamieszczając komentarz/ wysyłając zdjęcie będące zgłoszeniem do konkursu uczestnik wyraża zgodę na akceptację niniejszego regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883).
14. Zwycięzca ma obowiązek podać swoje dane adresowe w ciągu 3 dni od otrzymania maila o wygranej. W przeciwnym wypadku wybór zwycięzcy będzie powtórzony.


Startujemy teraz! Każdemu z osobna życzę powodzenia! 

GALERIA KONKURSOWA:

Andrzejek

Fabianek

Julek

Julka

Lena i Hania

Michaś

Natalia

Oliwia

Rafał

Sofia

Patrycja









39 komentarzy:

  1. Kurczę szkoda, że Nina już wyrosła z karuzeli

    OdpowiedzUsuń
  2. biore udział :D juz wysyłam zgłoszenie aaa :D moze sie uda i bedzie dla drugiej dzidzi < 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! Zgłoszenie doszło. Jutro będę aktualizować "galerię konkursową".

      Usuń
  3. Kurdę szkoda, że właśnie kupiłam nową :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, szkoda, że ja nie mam dziecka jeszcze, Ale mogę wysłać zdjęcie chłopaka jak śpi, hehe
    Może być?😁😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja juz za duza na karuzele a napewno by wygrala! :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takich dziwnych pozycjach śpi? :D

      Usuń
  6. Piekna sprawa! Moi panowie już się do tego nie nadają. Zycze uczestnikom powodzenia! Swietny gest ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ta karuzela <3

    OdpowiedzUsuń
  8. A co mi tam! Wysłałam zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie wysłane☺ pozdrawiamy z Hanią i Leną😘😘

    OdpowiedzUsuń
  10. wysłane...mama i Fabian pozdrwiają

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna karuzela! Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  12. Joanna Mikołajczak

    Mail ze zdjęciem wysłany

    OdpowiedzUsuń
  13. Konkurs jest naprawdę fajny! Każdy maluszek ucieszy sie z takiej karuzeli :) Zresztą każdy takiej nie widzialam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olaboga,ale napisałam! 😂😂😂 zresztą jeszcze takiej nie widziałam :D

      Usuń
  14. Udział wzięty
    Justyna waszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział :)
    Elżbieta Świtulska

    OdpowiedzUsuń
  16. mój maluch już za duzy na takie zabwaki, powodzenia innym mamom

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne są te gadżety dla bubu ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja się nie interesuje karuzelami 😕

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam produkty tej marki, od zawsze są w Naszym domku :)
    Tak więc życzę powodzenia, bo moje dzieci już za duże na karuzele :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny temat tylko teraz jest dylemat :-/ Wysłać zdjęcie jakieś śmieszne czy też może nie koniecznie. Fotek takich mam bez liku w komputerze w każdym pliku.
    Mam też zdjęcia wprost urocze, które cieszą moje oczy.
    A nagroda zacna wielce więc ustawiam się w kolejce. A czy kolaż można wkleić, łatwiej będzie Ci ocenić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby było sprawiedliwie- proszę o wybór jednego zdjęcia. A czy śmieszne czy poważne to Twoja decyzja :D

      Usuń
  21. Zdjęcie wysłane :) trzymamy kciuki
    Ewelina R.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłoszenie wysłane na maila bo tu nie moge dodać zdjecia :-/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger