Nowe zamówienie ZAFUL


Chciałam Wam dziś pokazać moją kolejną wishlistę ze sklepu ZAFUL. Trwa tam aktualnie promocja  Zaful lace chiffon dress Summer 2017 Promotion  Przejdę od razu do zdjęć, bo opisywać będę dopiero jak dostanę je do rąk. Tak więc:







Torebka po złożeniu zamówienia zrobiła się wyprzedana, więc pewnie nie będę już jej miała- a szkoda. Wykorzystałam wszystkie punkty i pewnie przepadną.
Poklikajcie w linki, będę wdzięczna

Sukienka 1 Klik
Sukienka 2 Klik
Kombinezon Klik
Okulary Klik
Torebki Klik

I na koniec kupon zniżkowy. Wpisz w pole specjalne do tego ZafulChen

17 komentarzy:

  1. ta pierwsza sukienka boska, podoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. okulary i torebka - zakochałam sie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza sukienka ukradła moje serce !

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne rzecz, sama ogladałam te niebieską sukeinke

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukieneczki bombowe, zobaczymy jak na żywo będą wyglądać😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta pierwsza kiecka i kombinezon super

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, troszkę ubogi komentarz jak po przeczytaniu posta :)
    Zuza ciuszki jak zawsze świetne, mi jak najbardziej przypadł do gustu kombinezon, który z pewnością zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. JAK ZAWSZE PODODBA MI SIĘ WSZYSTKO !
    Masz świetny gust kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka i pierwsza sukienka super! Ja czekam nadal na kontakt od Vilian odnośnie dalszej współpracy :) mam nadzieję , że niebawem będę mogła sobie zamówić podobne cudowności

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne rzeczy na nadchodzące lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Okulary i torebka skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zainteresował Cię mój post, pozostaw komentarz- motywują mnie one do dalszego tworzenia i pisania. Zostaw również link do siebie, z chęcią odwiedzę Twój blog- jeśli go prowadzisz :)

Copyright © 2014 ZuzkaPisze , Blogger